תחפושות הלו קיטי

תחפושות הלו קיטי

לקוחות יקרים, חג הפורים בפתח וזה הזמן להתחדש בתחפושות עבורכם ועבור בני המשפחה, אל תחכו לרגע האחרון עד שכל התחפושות יגמרו בחנויות ותהיו מופתעים, אנו ממליצים לגשת לחנויות המשווקות כבר בימים אלו, להתרשם, למדוד, לבדוק, לרכוש ולהתחדש והכי חשוב לדעת שיש לכם את התחפושת שאתם רוצים להתחפש בה לחג הקרוב ולהיות רגועים.
אם הילדה רוצה להתחפש להלו קיטי – התחפושות של שושי זוהר זה הפתרון עבורכם!
שושי זוהר בעלת המותג המוכר והידוע בארץ ובעולם – ברבי והלו קיטי מציעות לכם השנה מגוון תחפושות מעוצבות בשלל דגמים של ברבי והלו קיטי הנודעות. כל ילדה חולמת להיות ברבי או הלו קיטי ולמענם שושי זוהר יצרה תחפושות מיוחדות, שופעות במלמלות, טולים פרחים, תחרות ועוד, התחפושות הכי נחשבות והכי פרימיום הם של תחפושת הברבי הוותיקות והמפוארות, ניתן לציין שתחפושות הברבי בשושי זוהר הם עיצוב וייצור בלעדי ואין להם מתחרה או דומה. שושי זוהר משקיעה רבות בייצור מיוחד במפעליה המיוחדים, העובדים רק עבורה. הדוגמאות מלוות בבדים עשירים והרבה פעמים משמשים לא רק לפורים אלא גם לשושבינות לכלות.

תחפושות הלו קיטי

אין פלא שהילדים אוהבים את חג הפורים יותר מכל, ההתרגשות אצלהם גדולה וניכרת, וליום אחד הם יכולים לבחור למי הם רוצים להידמות ולבחור את התחפושת שלהם.
תנו להם להחליט, העניקו להם את תחושת הבחירה, את תחליטו עבורם על תחפושת שנראית לכם הכי יפה (תלוי בגילם כמובן והאם הם כבר מסוגלים לבחור לבד…) אבל בשורה התחתונה חשוב מאוד שהילד יבחר בחלום שלו ובאהבה שלו. שנת 2019 הולכת להתהדר במגוון תחפושות הלו קיטי, ברביות ונסיכות למינהן, אלו התחפושות שילדות ישראל הכי אוהבות. הצבעים, הדגמים, הנוחות והצבעים זה מה שגורם לקהל הילדות לבחור בהן. לאור בקשת הלקוחות משנה שעברה דאגנו להרבה יותר דגמים מכל נושא וכעת אפשרויות הבחירה הן גדולות ורחובות ואתם יחד עם ילדתכן תוכלו להגיע לאחת מחנויות השיווק, למדוד ולהתרשם. תחפושות 2019 – בעיצוב חדשני שאסור לפספס!

מה חשוב לדעת

כיום ניתן להשיג תחפושות במחירים לכל כיס, אין צורך לקחת הלוואה או לשבור תוכנית חיסכון, אנחנו בשושי זוהר יודעים כמה המצב הכלכלי לא פשוט בארץ ישראל ודואגים לכך שלפחות בחג הפורים תוכלו להנות אתם ובני משפחתכם מחג מחופש ואווירה פורימית במחירים נמוכים מהרגיל. גם אם יש לכם מספר ילדים עדיין תוכלו להנות מרכישת תחפושות בתקציב שלכם. גשו לאחת מחנויות השיווק שלנו כגון: טויס אר אס, עידן 2000, מאמא יוקרו, כפר השעשועים או לכל אחת מהחנויות המוצגות באת שלנו ברחבי הארץ, היעזרו בצוות המקצועי ותוכלו להתחדש בתחפושות בהתאמה לתקציב שלכם. מגוון ענק של אביזרים משלימים מחכים לכם במידוף החנויות, הגיעו אלינו והתרשמו.

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה מ 30 שנה ומעניקה לכל לקוחותיה את התחפושות המעוצבות והיפות ביותר בארץ! מגוון ענק של דמויות מסדרות הטלוויזיה השונות, מקצועות, תפקידים, דמויות מצויירות ודמיוניות, נסיכות, פיות, עולם הדיסני, הפסטיגל ועוד מחכות לכם בחנויות. התחפושות שלנו מתאימות לגברים, נשים, ילדים ובני נוער ולכל גיל. השנה דאגנו למגוון ענק של דגמים מעוצבים, צבעים וליין רחב של מידות. התחפושות שלנו עשויות מהבדים הכי איכותיים ומוקפדים שיש כך שאתם נהנים מתחפושת עיצובית ונוחה לכל אורך היום.
הצוות המקצועי של שושי זוהר ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת, יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ? חייגו כעת 03-9628238 ונשמח לעזור. היכנסו כעת לאתר של שושי זוהר והתרשמו ממגוון ענק של תחפושות מקוריות וחדשניות לשנת 2019 – אל תפספסו!

1