תחפושות חדשות לזוגות

תחפושות חדשות לזוגות

בחג הפורים זוגות רבים אוהבים להתחפש בתחפושת משותפת. לאר ביקשוכם מהעבר שושי זוהר נערכה בהתאם לבקשת הזוגות ויצאה בליין זוגות מעוצב ומרהיב ביופיו! המבחר גדול, התחפושות מקוריות ואתם מוזמנים להגיע ולהתרשם. להלן חלק מאופציות בליין הזוגות החדש של שושי זוהר:
אביר ואבירה, קיסר וקיסרית, פיראט ופיראטית, זאב וכפה אדומה, קליאופטרה ופרעה, יסמין ואלאדין, שף ושפית, קפטן אמריקה וקפטנית אמריקה, ספיידרמן וספיידרוומן, גבירה ואדון, ועוד הרבה ורסיות אהובות במיוחד.

תחפושת אדם וחווהתחפושת סטימפאנק

תחפושות מקוריות בלבד

לשושי זוהר בלעדיות עבור כל תחפושת ותחפושת שהיא מייצרת ואת הדגמים שלנו לא תוכלו למצוא בחברות אחרות. אנו משקיעים את כל כולנו בחשיבה ועיצוב על כל דגם שאנו מייצרים עבורכם. הלקוחות הנאמנים שלנו יודעים שעל שושי זוהר אין תחרות ושאנו מספקים את התחפושות האיכותיות והמעוצבות ביותר שיש! אנו דואגים לצוות התפירה הטוב ביותר כדי להביא לרמת גימור מושלמת בכל דגם ודגם! אנו משתמשים בבדים
הכי איכותיים ונוחים שיש ללבישה, בדים בטיחותיים ואווריריים. התחפושות שלנו עומדות בכל תווי התקן הנדרשים ומעבר לכך. אתם מקבלים תחפושת איכותית, בטיחותית העומדת בכל תקני האיכות הנדרשים. היו בטוחים ברכישתכם בחברת שושי זוהר וצאו לחגוג בפורים בכיף ובשמחה. חג שמח.

תחפושת נהג מירוצים

תחפושת רב חובל

תחפושות איכותיות?

לא בטוחים למה להתחפש? יש לכם הרבה רעיונות אך לא הצלחתם למצוא את התחפושת הסופית? היכנסו כעת לאתר של שושי זוהר והתרשמו ממגוון הגלריות הגדול לפי נושאים. באתר תוכלו לבדוק על המידות הקיימות בפועל מכל תחפושת ולהתרשם ממגוון הדגמים והצבעים השונים. לאחר שקיבלתם כיוון והשראה תוכלו לבדוק איזו חנות הכי קרובה לאזור מגוריכם ולגשת לזמן איכות עם עצמכם, עם בני זוגם או עם ילדכם, לרכוש ולהתחדש.
אל תחכו לרגע האחרון ואל תיקחו את הצ’אנס שתישארו ללא תחפושת בחג הקרוב, פנו לעצמכם זמן כבר בימים אלו והגיעו להתחדש.

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה מ 20 שנה וכבכל שעה דואגת לחדש ולעדכן את מלאי התחפושות לפי הסדרות הכי חמות והכי חדשות, לפי הפסטיגל האחרון, לפי חיות חדישות ולפי בקשת הקהל. השנה שושי זוהר יצאה במספר ליינים חדשים הכוללים: אינדיאנים, נסיכים ונסיכות, אבירים, איילות, דמויות מהפסטיגל כמו נועה קירל ומרגי, דמויות מסדרת הנוער הכי חמה שיש: אלופה, ועוד. התחפושות של שושי זוהר מתאימות לכל הקהלים
מתינוק ועד מבוגר ונמכרות בכל רחבי הארץ! את רשימת החנויות המשווקות תוכלו למצוא באתר של שושי זוהר. עם ניסיון, שירות ומחיר לכל כיס – אתם יכולים להיות בטוחים שהשנה בחרתם נכון!

1