תחפושות חד קרן

תחפושות חד קרן

בעקבות הדרישה של שנה שעברה חברת שושי זוהר החליטה להרחיב את קטגוריית החד קרן לילדות, נערות ונשים. ליין החדי קרן של השנה ייחודי מאוד, מיוחד, מעוצב ומהפנט. אנו צופים כי השנה מרבית הילדות/הנערות והנשים יבחרו להתחפש לחד קרן.
מגוון חדש של דגמים קיימים בליין זה, לדוגמא: אוברול בגזרת החצי כתף, שמלת 2 חלקים, בגד גוף מוצמד חצאית ועוד והכל בייצור מיוחד, איכותי ומפואר שלא ניתן למצוא באף מקום אחר חוץ מישראל! גם את הקשתות המיוחדות של חדי הקרן שושי זוהר בחרה לעצב בגזרות חדשות ומיוחדות והכל בשילוב של הרבה צבעוניות מרשימה, בדים מרהיבים, איכות ונוחות והכי חשוב שאתם נהנים מקניית התחפושות במחירים לכל כיס!

תחפושת חד קרן

תחפושות חד קרן

הטרנד הכי חם השנה לילדות/נערות ונשים הוא החד קרן! חדי הקרן מאופיינים בצבעים עדינים, צבעי הקשת בענן, צבעים פסטורלים ועדינות מקסימה. המגוון רחב ואתן יכולות לבחור את הדגם שאתן הכי אוהבות בגוונים שאתן הכי אוהבות ובמידה שהכי תתאים לך. תוכלו להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהתמונות והדגמים לכל גיל, קולקציית הליין של חדי הקרן שלנו השנה הרבה יותר ייחודית ומעוצבת משנים קודמות והבחירה שלכן הולכת להיות לא קלה. אל תחכו לרגע האחרון שכבר לא ישארו דגמים בחנויות והגיעו כבר בימים הקרובים לאחת מהחנויות המשווקות שלנו, מדדו, ריכשו והתחדשו. אם בא לכן בחג הפורים הקרוב להראות מיוחדות וייחודיות חדי הקרן של שושי זוהר זה הפתרון עבורכן, עם איכות שאיננה מתפשרת ורמת גימור מושלמת הולך להיות לכם חג שמח במיוחד.

תחפושת חד קרן

תחפושות במבצע

היום כבר לא צריך לחסוך שנה שלמה, או לשבור תוכנית חיסכון כדי להנות מתחפשות חדשה ומעוצבת, היום ניתן להנות ממגוון תחפושות לכל גיל במחירים משתלמים במיוחד והחל מ 29 ש”ח בלבד! בוב ספוג, בוב הבנאי, סמי הכבאי, יובל המבולבל, הדוד חיים, דוקטור ליבי, בראטסיות, ברביות, מיניונים, סינדרלות, נסיכות קסומות, אנה ואלזה ועוד ובעיקר לשנה זו חד קרן שהולכות להפתיע ובגדול. תחפושות לבני נוער החל מ 49 ש”ח , תחפושות למבוגרים החל מ 69 ש”ח ועוד מגוון ענק תחפושות במבצע מקולקציות קודמות במחירים מטורפים! בידקו גם את האפשרות לרכישה בכרטיסי האשראי, דאגנו לפנק את מרבית חברות האשראי בקופוני הנחה לכבוד חג הפורים, תוכלו להיכנס לקטגוריית המבצעים שלכם בחברת האשראי שלכם ולבדוק זאת. אין יותר תירוצים! תחפושות קונים רק מחברת שושי זוהר ורק במחירי מבצע!

תחפושת חד קרן

אודותינו

חברת שושי זוהר עם ניסיון של למעלה מ 30 שנה בתחום התחפושות, כמו בכל שנה אנו דואגים תמיד לעדכן ולחדש ולהביא לכם לקוחות יקרים את התחפושות הכי לוהטות שיש!
המגוון השנה גדול ורחב ומלא בדגמים שונים לכל תחום, צבעים מרהיבים, בדים איכותיים, רמת גימור מושלמת, הרבה מחשבה והרבה דמיון ועבודה מקצועית ומוקפדת על כל תחפושת ותחפושת. אנו משווקים את המוצרים שלנו למגוון חנויות ברחבי הארץ כגון: טויס אר אס, כפר השעשועים, עידן 2000, מאמא יוקרו, הפיראט האדום ועוד מגוון חנויות פרטיות, תוכלו להיכנס לאתר שלנו וליהנות מרשימת החנויות המלאה. אל תמתינו לרגע האחרון ואל תגידו לא ידענו! המגוון גדול אך אוזל במהרה, הגיעו כבר בימים הקרובים לחנות הקרובה לאזור מגוריכם ורכשו את התחפושת המבוקשת. לפרטים ומידע נוסף חייגו 03-9628238 ונשמח לעזור. תחפושות, מעוצבות במחירים מפתיעים.

02603goldenunicorngirl410y-400x600