תחפושות לבנות מבית שושי זוהר

תחפושות לבנות מבית שושי זוהר

 

אין על הטעם הישראלי

אנחנו בשושי זוהר יודעים שהצרכן הישראלי הוא בעל טעם מיוחד, אנחנו יודעים כמה חשוב לכם שהתחפושת שלכם תהיה ייחודית ומעוצבת ברמה גבוהה, ובגלל זה אנחנו מייעצים לכם – אל תרכשו תחפושות באתרים סינים למיניהם, או אתרים בינלאומיים, כמובן שיש יוצאי מהכלל ולעיתים התחפושת שמגיעה היא אכן תקינה וסבירה ללבישה אך מניסיוננו ברוב המקרים זה לא כך, ובשביל עוד כמה עשרות שקלים אין ספק שעדיף להגיע לחנויות המשווקות בארץ למדוד את התחפושת כמו שצריך, לראות כיצד היא יושבת עליכם, להתרשם מהמגוון הגדול מסוגי הבד השונים לכל דגם, ולנות מחוויית רכישה כיפית ומהנה – בשונה להמתנה של 3 חודש דרך האינטרנט
למידע נוסף אודות תחפושות לבנות מבית שושי זוהר – היכנסו לאתר שלנו והתרשמו

 

החג מתקרב בצעדי ענק

חג הפורים כבר כאן ואם עדיין לא רכשתם תחפושת לכם או לילדכם זה הזמן! החנויות אט אט כבר מתרוקנות, המדפים נשארים ערומים, המידות אוזלות ואתם לא רוצים לבאס את הילדים או לבחור להם תחפושת שהם לא רצו כלל.
אז קחו לכם כמה שעות של יחד בערב או בסופ”ש (כל אחד מתי שמתאים לו) והגיעו לחנות הקרובה ביותר לאיזור מגוריכם.
את התחפושות שלנו תוכלו למצוא ברשתות הגדולות כמו: טויס אר אס, עידן 2000, כפר השעשועים, הפיראט האדום והן בחנויות פרטיות ברחבי הארץ. היכנסו לאתר שלנו והתעדכנו ברשימת החנויות המעודכנת. תחפושות לפורים, החל מ 19 ₪ בלבד! אל תפספסו!

 

תחפושות הפסטיגל

שנת 2022 מתאפיינת אצל שושי זוהר כשנה מאוד מיוחדת וייחודית, ממוצרים ממותגים לילדות ונוער, כמו לדוגמא הכוכבת נועה קירל שמגיעה בקולקציה חדשה ומושלמת, וממשיך בתחפושות דיסני משודרגות ומעוצבות, נסיכות, מיקי ומיני ועוד… כמו כן תוכלו למצוא בקולקציה החדשה ליין שווה במיוחד של אינדיאניות, איילות מפוארות, דמויות טלוויזיונית אהובות על הילדים כמו יובל המבולבל,
הדוד חיים, מיקי, מיכל ועוד. המגוון הגדול ביותר בארץ מחכה לכם כעת בחנויות המשווקות של שושי זוהר. תחפושות לבנות מבית שושי זוהר ועוד.

 

אודותינו

“שושי זוהר” הוא עסק שקיים מעל 30 שנה בשוק ייצור ויבוא התחפושות והאביזרים, מייצרת ומשווקת את התחפושות והאביזרים ברשתות מובילות גדולות, טויס אר אס, כפר השעשועים, הפיראט האדום, עידן 2000 ועוד חנויות רבות ברחבי הארץ.
מוצרי החברה עומדים בתקן הישראלי ב/562, בעלי איכות, נראות וגימור ברמה גבוהה.
במקום ישנו אולם תצוגה של 750 מטר, כאלף בובות מדוגמות עם אפקטים מיוחדים.

  • תחפושות לבנות מבית שושי זוהר
  • תחפושות לבנות מבית שושי זוהר
  • תחפושות לבנות מבית שושי זוהר
01901-1,2,3