תחפושות לבנים ולבנות

תחפושות לבנים ולבנות

למה הילדים שלכם מעוניינים להתחפש השנה? בדר”כ הבנים תמיד ילכו לכיוון של ספיידרמן, בטמן,סופרמן, דמות כלשהי מסדרת טלויזיה אהובה כמו סמי הכבאי, בוב הבנאי, מרוול, צבי הנינג’ה, פיראטים ועוד… הבנות יעדיפו יותר להתחפש לנסיכות, לפיות, לדמויות אהובות כמו מיקי, רופאת הצעצועים מיני מאוס ועוד. בני הנוער יעדיפו תחפושות מעוצבות מעולם הפסטיגל, נועה קירל, חיות מפוארות כמו טווס או איילות והמבוגרים שביננו יכולים לבחור כל תחפושת שירצו – המבחר גדול ולכם נותר רק לבחור. אנחנו בשושי זוהר מאחלים לכם חג פורים שמח ומעוצב.

תחפושת רוקיסטיתתחפושת רוקיסט

תחפושות חשוב לדעת

אצלנו בשושי זוהר מחזיקים את מעצבי התחפושות והתופרים הכי טובים בארץ וכל זאת כדי להעניק לכם לקוחות יקרים את התחפושות המושלמות והמעוצבות ביותר! אנו משתמשים בבדים הכי איכותיים, דואגים לרמת גימור מושלמת, לצבעים מרהיבים, לתוספות ואביזרים תואמים לכל דגם של תחפושות, מגוון מידות לכל ילד או מבוגר וזוהי רק ההתחלה. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה! כל התחפושות שלנו
מקוריות בעיצוב אישי ובבלעדיות לשושי זוהר – לא תוכלו למצוא את הדגמים שלנו בחברות אחרות.

מה חדשוב לדעת בעת קניית תחפושות?

קודם כל רכשו רק בחנויות ובחברות מוכרות בעלות מוניטין וניסיון בתחום, אל תקנו תחפושות ללא תו תקן. מקורי וללא אחריות! כל התחפושות הנמכרות בחנויות מחויבות לעבור את מכון התקנים ולעמוד בכל דרישות האיכות. מדובר על גופכם ועל גוף ילדכם ולכן חשוב לרכוש תחפושות בטיחותיות ברמה הכי גבוהה שיש! במידה ואתם קונים תחפושת לילדכם חשוב שתבדקו שהתחפושת נוחה ללבישה ועשויה מבד אוורירי ונוח ללבישה,
וכמובן מתאימה למידותיו. כשמדובר על תחפושות לתינוקות חשוב מאוד לבדוק שאין בתחפושת חלקים קטנים ומסוכנים העלולים להגיע לידיו או לפי של התינוק או חוטים רופפים. קנו רק במקום שמעניק לכם תחפושות איכותיות שעומדות בכל תנאי התקן הנחוצים. תחפושות לפורים מעוצבים במחירים מפתיעים.

אודותינו

חברת שושי זוהר היא החברה המוכרת ביותר בישראל בתחום התחפושות, כמדי שנה שושי דואגת לחדש ולהתעדכן בכל מה שהכי חם בעולם הטלוויזיה, הדמויות, המקצועות, החיות ועוד ולהביא לכם את התחפושות הכי מקוריות וטרנדיות שיש! בתחפושות שלנו אנחנו שמים מחשבה ודמיון רב הן מבחינת העיצוב, סוג הבד, הצבעים, האבזורים ועוד ולכן אין זה פלא שאת התחפושות המעוצבות של שושי זוהר כולם מכירים. המחירים לכל כיס, מגוון המידות והדגמים ענק וניתן למצוא את התחפושות שלנו בכל רחבי הארץ בחנויות המשווקות – את רשימת החנויות תוכלו למצוא באתר של שושי זוהר, היכנסו והתעדכנו בכל התחפושות הכי חדשות ומומלצות לשנת 2019, והעיקר שיהיה חג שמח לכולם.

1-17-400x600