תחפושות לבני נוער

תחפושות לבני נוער

אצלנו בשושי זוהר תוכלו להנות ממגוון תחפושות לבני ובנות נוער, תחפושות מהודרות ומרשימות שפשוט תתאהבו בהם.
לבני הנוער חשוב מאוד לבחור את התחפושת הנכונה, המדליקה והייחודית ביותר, הם אוהבים להתבלט ולהשאיר חותם ועל כן הם מחפשים את התחפושת הנכונה חודשים לפני הגיעו של חג הפורים, לעיתים הם תופרים ומכינים לבד את התחפושת שהם מעוניינים בה, לעיתים הם מחליטים להתהדר רק באביזרים ואקססוריז אך ברוב המקרים הם מעדיפים לרכוש תחפושת איכותית ומרשימה. השנה שושי זוהר יצאה בליין יוקרתי ומהמם במיוחד לבני הנוער שישאיר אותכם המומים. היכנסו לאתר שלנו והתרשמו מהמגוון הגדול – מחכים לכם. תחפושות, מעוצבות במחירים מפתיעים.

תחפושת שף בסטייל

תחפושות מושלמות לבני נוער

בין התחפושות לבני הנוער תוכלו למצוא: איילות מדהימות ויפות בשלל דגמים (תחפושות האיילות יכולות להגיע כשמלה שלמה, או כחולצה וחצאית נפרדים או כאוברול) בכל מקרה, ליין האיילות של השנה מעוצב ברמה הכי גבוהה שיש, הן מבחינת איכות וצבעי הבד והן מבחינת האקססוריז הנלווים לתחפושת. כמו כן ליין חדי הקרן היוקרתי בצבעי הפסטל וגם הוא מיועד לבני הנוער ורבים בוחרים גם בו. וכמובן שאי אפשר לשכוח את ליין התחפושות של נוער קירל, הדמות האהובה והמוערצת ע”י בני הנוער, נועה קירל מככבת בפסטיגל האחרון – פסטיגל פריסטייל וגם בסדרות נוער למינהם
כגון כפולה. לאור בקשת הלקוחות ליין התחפושות של נועה קירל הורחב ואתם יכולים להנות ממגוון דגמים מהמותג המבוקש.

חשוב לדעת – תחפושות 2019

לא מחכים לרגע האחרון! תחפושות לא קונים יום לפני החג! חשוב מאוד להגיע לחנויות המשווקות כמה שבועות ואף חודשים לפני אם חשוב לכם להתחדש בתחפושת מסוימת ומיוחדת, המלאי בחנויות אוזל במהרה ואתם יכולים להשאר ללא תחפושת מתאימה או בלי המידה הנחוצה. אל תאכזבו את ילדכם ותנו להם את התחפושת שהם רוצים (גם אם היא תשב כמה שבועות לפני בארון הבית שלכם) אתם יכולים להיות רגועים שיש להם את התחפושת שהם כל כך רצו ולהיות בראש שקט. אל תגידו לא ידענו – אל תגידו לא שמענו, חנויות השיווק כבר עמוסות בתחפושות ומה שנותר לכם הוא רק להגיע ולהתחדש.

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה מ 25 שנה ובעלת ניסיון רב בתחום עולם התחפושות, התחפושות שלנו מיועדות לתינוקות, לילדים, לבני נוער, למבוגרים , ליחידים, לזוגות ולמשפחות, לקהל הדתי ולקהל החילוני מסורתי. אצלנו תמצאו מגוון תחפושות של נסיכות, פיות, צבי נינג’ה, אינדיאניות, דמות טלוויזיונית אהובות, מיני ומיקי מאוס, יובל המבולבל והדוד חיים, מיקי הקטנה, בלייז, דמויות מהפסטיגל ומהסדרה כפולה ועוד ועוד …
תחפושות החל מ 19 ש”ח בלבד – אל תפספסו והגיעו עוד היום לאחת מחנויות השיווק הקרובה ביותר לאזור מגוריכם. נשמח לראותכם – שושי זוהר תחפושות שאוהבים.

__03045_Eye-pink_6-10_Y-400x600