תחפושות לפורים

תחפושות לפורים

המגוון הגדול ביותר בארץ לתחפושות פורים – רק בשושי זוהר! החברה המובילה בארץ לתחפושות מעוצבות מרשימות ויפות לכל גיל ולכל מין, אנו כאן בשושי זוהר שמחים להעניק לכם בכל שנה מחדש את התחפושות הכי יפות בכל פעם מחדש, אנו לומדים בכל שנה עוד ועוד , משתדרגים ומעניקים לכם עיצובים חדשניים ועוצרי נשימה! הצבעים, סוגי הבד, התפירה האיכותית, מגוון המידות ועוד…
בחרתם שושי זוהר – בחרתם נכון!

 

למה תתחפשו בשנת 2023?

אצלנו תוכלו למצוא כל תחפושת שתעלה בראשכם, ומכל סדרת טלויזיה או דמות אהובה, אם עסקינן בילדים – תוכלו לרכוש עבורם תחפושות מסדרות ילדים אהובות כגון בוב ספוג, צבי נינגה, שודדי הקריבים, לוני טונס, סמי הכבאי, מיכל הקטנה, יובל המבולבל ועוד..
אם מדובר על בני נוער תוכלו למצוא תחפושות של מפחידים, נינגות, פירטים ופיראטיות, נסיכות ונסיכים, רקדניות מהעולם ועוד…
ואם מדובר על מבוגרים גם כאן הקטגוריה גדולה ועשירה, שודדי הקריבים, רקדניות, רופאה ורופא, סוהר ושוטר, נסיך ונסיכה ועוד מגוון ענק שתוכלו למצוא אתר שלנו.
אנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

 

תו תקן – זה חובה!

תמיד כשאתם רוכשים תחפושות לפורים שימו לב שאתם רוכשים בחברה מוכרת ומנוסה שכל התחפושות הן בעלות תו תקן ועומדות בכל תנאי התקינות הכי מחמירים שיש! אתם לא רוצים לרכוש תחפושות ללא תן תקן שיכולות לסכן אתכם ואת ילדכם במשך כל שעות הלבישה של התחפושת במהלך החג.
באותו סכום שאתם רוכשים תחפושת ללא תו תקן אתם יכולים לרכוש תחפושת בטוחה ותקינה מחברה מובילה כמו שושי זוהר שמחזיקה תחפושות עם תו תקן, בטוחות ובאחריות מלאה!
אל תתפשרו על כך!

 

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה משנים רבות ומשווקת את התחפושות כמדי שנה לכל הארץ בחנויות המשווקות, אנו דואגים תמיד להתחדש ולהתפתח על מנת להביא לכם לקוחות יקרים את התחפושות הכי יפות ומעוצבות שיש ברמת גימור מקסימלית!
אלפי לקוחות רוכשים מדי שנה בשושי זוהר ואין ספק שזוהי זכות גדולה לשמח אתכם בחג הפורים.
למידע נוסף אודות תחפושות לפורים
אתם מוזמנים להכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהמגוון הגדול לכל גיל ולכל מין,
תמיד פה עבורכם, שושי זוהר.

‏‏02168_Knight_Blue