תחפושות לפורים

תחפושות לפורים

תחפושות לפורים 2023 – הייתם מאמינים? כי אנחנו לא! רק עכשיו סיימנו לעבוד על קולקציית 2022 והנה בפתחה עומדת העבודה על קולקציית 2022 – הזמן טס שנהנים!
אנחנו בשושי זוהר רואים לנגד עיננו את הלקוח בראש ובראשונה, אנו רוצים להעניק לכם את מגוון התחפושות הכי מושלם שיש בכל שנה מחדש! להפתיע ולרגש! מה שעושה לכם טוב – לנו עושה כפליים!
אז מה חדש?

 

קולקציית 2023

אז כמו שאמרנו אנו מתחילים לעבוד בעמל רב על מנת להביא לכם את קולקציית 2023 מוכנה לחנויות כבר בתחילת פברואר! מיטב המומחים והמעצבים והתופרים עובדים כבר על הקולקציה החדשה ואתם הולכים להיות מופתעים ובענק! גזרות חדשניות, בדים מהפנטים, מגוון ענק של צבעים מושלמים, תחפושות מתוכניות טלוויזיה חדשות, תחפושות של דמויות מפורסמות, תחפושות לכל גיל מתינוק ועד מבוגר, למשפחות, לקהל הדתי ועוד…
קולקציית 2023 הולכת להיות מהפכנית! אל תגידו לא ידענו!

 

חברת שושי זוהר

כמדי שנה אנו בשושי זוהר דואגים להביא לכם את הטוב ביותר, חברת שושי זוהר משווקת את תחפושותיה למגוון ענק של רשתות וחנויות ברחבי הארץ, ואתם יכולים בראש ובראשונה להכנס לאתר החדש שלנו ולהתרשם ממגוון התחפושות לפי קטגוריות שונות ואז לגשת לחנויות השונות בצורה ממוקדת ולרכוש את מה שרציתם וראיתם באתר.
גם אם לא תקבלו החלטה באתר – צוותי המכירות בחנויות ישמחו להתאים לכם את התחפושות שתשב עליכם בול!

 

אלפי לקוחות מרוצים

אנו רוצים להגיד תודה לכל אלפי הלקוחות שבכל שנה ושנה רוכשים ובוחרים מחדש בחברת שושי זוהר – בזכותכם אנו כאן לשמח אתכם בכל שנה מחדש עם תחפושות חדשות ומרהיבות – בגימורים מושלמים, צבעים מהפנטים, בדים איכותיים, תחפושות שמתאימות לכל גיל, למשפחות, לקהל דתי, לתינוקות, לזוגות ועוד…
אנו מזמינים אתכם להכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהמגוון הגדול ביותר בארץ ל תחפושות לפורים.
כאן תמיד בשבילכם – שושי זוהר.

12