תחפושות לפורים

תחפושות לפורים

תחפושות לפורים 2023 – הרבה יותר חדשנית! הרבה יותר מרהיבה! הירבה יותר יפה והרבה יותר בשבילכם!
לקוחות יקרים – אנו שמים את הלקוחות שלנו תמיד לנגד עיננו בראש ובראשונה ורוצים להביא לכם את הטוב ביותר שיש בכל שנה מחדש !
התופרים והמעצבים הכי טובים שיש כבר שוקדים על הדגמים החדשים, על הצבעים, הגזרות, הבדים – ואנו הולכים להפתיע ובענק עם קולקציית תחפושות לפורים 2023 הכי מושלמת שיש!

 

חברת שושי זוהר

חברתנו קיימת למעלה משנים רבות, ואלפי לקוחות מרוצים חוזרים ושבים לקנות בכל שנה מחדש בשושי זוהר!
כשמגיע פורים כולם יודעים ומחכים לקטלוג שלנו – ההתרגשות לקראת התחפושות היא עצומה וכולם רוצים לראות ולבחור למה יתחפשו השנה!
אז לבנתיים אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם ממגוון ענק של תחפושות לפי קטגוריות, גיל ומין ולחכות בסבלנות עד שהקטלוג החדש לשנת 2023 יצא לדרך – אנו בטוחים שאתם הולכים להתאהב בו ובענק!

 

תו תקן – אל תתפשרו!

כשאתם רוכשים תחפושות לפורים בחנויות וברשתות השיווק השונות – תמיד בדקו שהתחפושת אותה אתם רוכשים היא בעלת תו תקן שעומדת בכל הסטנדרטיים של הבטיחות הנחוצים! אינכם רוצים למצוא תא עצמכם או יותר מכך את ילדכם עם תחפושות לא תקניות על הגוף שלכם למשך שעות רבות כל כך.
מידע נוסף בנושא של תו התקן, תקנות הבטיחות והאחריות תוכלו למצוא באתר שלנו .

 

אודותינו

למעלה מ 20 שנה אנו דואגים לשווק לכם את התחפושות הכי מושלמות שיש! לרשותנו מעצבים ותופרים ברמה הכי גבוהה בארץ – אשר מעניקים לכם תחפושות איכותיות ומעוצבות בכל שנה מחדש! ,
אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהמגוון הגדול העומד לרשותכם, ובקרוב מאוד נוכל לעדכן על קו התחפושות החדש לשנת 2023 – זו הולכת להיות הפתעה של ממש!
לעוד תחפושות לפורים היכנסו לאתר והתרשמו.

12