תחפושות לפורים

תחפושות לפורים

אין חג יותר מהנה ומשמח את ילדי ישראל מאשר חג הפורים! משפחות רבות מחכות לחג הפורים רק בכדי להתחפש ביום המאושר הזה לדמות שהכי אהובה עליהם.
כל ילד/ה, כל נער/ה, כל מבוגר/ת בוחרים בתחפושת האהובה עליהם מתוך הדימיון, או סדרת טלוויזיה אהובה… ומחכים ללבוש אותה ולהנות ממנה במשך כל חג הפורים!
גם אם אין לכם רעיון לתחפושת – אתם תמיד יכולים להיכנס לאתר שלנו ולגלול בין8 הקטגוריות השונות – לקבל השראה וכיוון לכל סוג וסוג של נושא.

 

חובה – תו תקן!

לקוחות יקרים, אל תרכשו תחפושות ללא תו תקן! חובה לפני הרכישה לבדוק שלכל תחפושת ואביזר שאתם רוכשים לבדוק שהתחפושת היא באחריות מלאה ובעלת תו תקן שעומד בכל תנאי הבטיחות הרצויים!
אין ספק שאתם לא רוצים לסכן את גופכם ואת גוף ילדכם בתחפושת לא בטיחותית הן מבחינת בדים, אביזרים, תפירה ועוד… אנחנו בשושי זוהר מחזיקים את כל התחפושות של פורים בתקינות המחמירה ביותר! אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

מגוון התחפושות

שנת 2022 כבר מאחורינו ואנחנו בשושי זוהר הולכים להפתיע ובענק עם מגוון תחפושות לפורים חדשניות ויפות לקראת 2023, צוות המעצבים והתופרים של שושי זוהר שוקד ועובד בטירוף סביב השעון על התחפושות החדשות ואנו בטוחים שאתם הולכים להיות מופתעים ובענק!
אין ספק ששושי זוהר אוהבת תמיד להפתיע ולחדש ולהעניק ללקוחות שלה את הטוב ביותר שיש!

 

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה מ 20 שנה וכל תושבי ישראל יודעים – שכשחג פורים מתקרב הבחירה הנכונה ושל כולם היא שושי זוהר! אלפי לקוחות חדשים וותיקים בוחרים מדי שנה במותג הידוע ל תחפושות לפורים – הן בעקבות האיכות והן בעקבות המחיר!
אנו מזמינים אתכם להכנס לאתר החדש של שושי זוהר ולהתרשם ממגוון ענק של תחפושות חדשות!

12