תחפושות לפורים

תחפושות לפורים

לקוחות יקרים, אנו שמחים ונרגשים לבשר כי הצוות המסור והמקצועי של שושי זוהר כבר עובד ושוקד על קולקציית
התחפושות החדשה לשנת 2023 – אין לתאר איך הזמן עובר מהר – ורק כעת סיימנו את חג הפורים 2022 וכבר הוא מגיע אלינו שוב בצעדי ענק!
כל שנה אנו דואגים לחדש ולהביא לכם את מגוון התחפושות הכי חם ולוהט שיש! אנו אוהבים לשדרג, להפתיע ולגוון עם בדים, צבעים, גזרות ועוד…

 

תודה לכם

בהזדמנות זו אנו רוצים להגיד לכם תודה! תודה על כל השנים הנפלאות שאתם בוחרים מדי שנה שוב ושוב בשושי זוהר,
אנו לא רואים זאת כמובן מאליו ואנו שמחים שיש לנו אתכם! אצלנו הלקוח עומד בראש ובראשונה ולמענו אנו עושים הכל!
בזכותכם אנו כאן ולמענכם אנו מייצרים בכל שנה ליין תחפושות מעוצב ומרשים בכל שנה יותר ויותר מקודמתה.
אצלנו התחפושות עומדות בכל תווי התקן הנדרשים ובכל תקני הבטיחות – אל תקנו תחפושות ללא תו תקן מסודר – זה מאוד חשוב – ואנו בטוחים שאתם רוצים לשמור על גופכם ויותר מכך על גוף ילדכם.

 

מגוון אין סופי

מגוון התחפושות של שושי זוהר הוא הגדול בארץ! אצלנו תמצאו תחפושות לפורים מהסדרות האהובות על הילדים, סדרות נוער, גיבורים, יובל המבולבל, מיכל הקטנה, נועה קירל, דילן, נסיכות ונסיכים, מפחידים, אבירים, אינדיאנים,
קומיקס, כלות, ברבי ועוד… אין ספק שבכל שנה שושי זוהר מפתיעה עוד ועוד עם מגוון תחפושות חדש עשיר ומעוצב יותר! אז אנחנו יודעים שיש עוד קצת זמן – אבל יש לכם כבר את האפשרות לבחור למה תרצו להתחפש בשנה הבאה – היכנסו לאתר שלנו והתרשמו.

 

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה משנים רבות ומביאה לכם לקוחות יקרים את מגוון התחפושות הגדול ביותר בארץ במחירים הכי משתלמים ובאחריות מלאה! אצלנו באתר תמצאו את כל מגוון ה תחפושות לפורים לפי קטגוריות/גילאים/מין ועוד..
החיפוש קול ונוח והתצוגה מרשימה ומעוצבת – לא תוכלו להפסיק לרצות עוד.
פורים 2023 אנחנו כבר אתכם!

00932_FBI_baby_yellow_123_T