תחפושות להקת פורמולה

תחפושות להקת פורמולה

לקוחות יקרים, אם יש לכן בנות נוער בבית או ילדות בגילאי 8-13 סביר להניח ששמעתן על להקת הבנות של פורמולה, הלהקה פונה בעיקר לילדים ובני נוער ומורכבת מ 4 בנות והן: : אנג’ל ברנס (18), טניה לאורן (18), עלמה ציון (17), ליה ציון (17) , אין ספק שהלהקה הפכה להיות המרענן הרשמי בקטגוריית הפופ בישראל שסוחפת אחריה קהל עצום ומרשים של מעריצים.

  • תחפושת אנג'ל פורמולה

הידעתם?

להקת הפורמולה המוכרת מופיעה ומככבת בכל ערוצי המדיה הדיגיטלית ובכל התוכניות הכי מוכרות, כמו כן היא מובילה קמפיינים של אופנה לחברות מוכרות כמו הוניגמן, קידס ועוד… מופיעות בפסטיגלים ואירועים מיוחדים ורק מתחילה את דרכה ואין ספק שסוללת אותה בהצלחה מרובה.

  • תחפושת טניה פורמולה

אז מה מיוחד בתחפושות פורמולה?

אצלנו תוכלו למצוא מגוון ענק של אפשרויות וסגנונות ללהקת הפורמולה, כל בת נוער וכל ילדה תוכל למצוא את הדמות שהיא הכי מעריצה בדמוי התחפושת, בדים יוקרתיים וזוהרים, פייטים, נצנצים ועוד מגוון אביזרים כמו שרשראות, צמידים, תיקים ועוד… הגיעו לסניפי הרשת של שושי זוהר והתרשמו מהמגוון הרחב – מהמידות והדגמים.

  • תחפושת עלמה פורמולה

אודותינו

חברת שושי זוהר מוכרת בזכות התחפושות האיכותיות שלה והמגוון הרחב, אצלנו תוכלו למצוא תחפושות לכל גיל, החל מתינוקות, ילדים קטנים, בני נוער, מבוגרים ועוד… יש לנו תחפושות לזוגות, למגזר הדתי ועוד…אז למה תקצו להתחפש בשנת 2020? הבחירה בידכם, ואנחנו נגשים לכם כל חלום. היכנסו לאתר של שושי זוהר והתרשמו מהמגוון החדש והעדכני ביותר לשנה זו, בטוחים שתמצאו את שלכם. חג פורים שמח מהצוות של שושי זוהר.

 

  • תחפושת ליה פורמולה
02770foemulaorangexsxmnreal