תחפושות דיסני

תחפושות דיסני

בפורים 2020 אין ספק שתחפושות דיסני עדיין מככבות, ורוב הבנים והבנים בגילאים הקטנים יותר מבקשים להתחפש לדמויות האהובות עליהם. הדמויות הקלאסיות כמו:
מיקי ומיני לכל הגילאים, מרי פופינס בסרטה החדש ומהסרט אלדין נפגוש את ג’יני, ג’פאר, אלדין הנסיך, אלדין המפואר ולצידם כמובן דמותה של יסמין במהדורה חדשה וקסומה.

תחפושות דיסני

אז מה כוללת הקולקציה החדשה של דיסני 2020 בחברת שושי זוהר?
הקולקציה מתהדרת בשלל תחפושות יוקרתיות ואפנתיות, שמעוצבות ברמה הגבוהה ביותר שיש, עם הבדים האיכותיים ביותר, צבעים משגעים, וכמובן תו תקן לכל תחפושת ותחפושת. במגוון התחפושות של דיסני תוכלו למצוא את: פיטר פן, אבירי נרניה, מליפיסנט, פיראטים למינהם, פו הדב, מיקי מאוס, מיני מאוס, מלכות, נסיכות ועוד…
את המגוון המלא תוכלו לראות אצלנו באתר ובחנויות המשווקות..

שדרגו את התחפושת שלכם

מלבד תחפושות הדיסני המוכרות והאהובות על הילדים והמבוגרים ניתן תמיד לשדרג את התחפושות ולהוסיף שלל אביזרים מהקולקציה החדשה של שושי זוהר, האביזרים ישדרגו את התחפושת ויתנו לה עוד טוויסט מעניין שהילד יעוף עליו, במגוון האביזרים לתחפושות דיסני תוכלו למצוא: שרביטים, תכשיטים, כפפות, איפור, פאות, תיקים, נעליים ועוד…
כל האביזרים של שושי זוהר עומדים בכל התקנים ואתם יכולים להיות רגועים ושקטים.

אודותינו

חברת שושי זוהר מעניקה לילדכם ולכם את הטוב ביותר שיש בכל שנה מחדש, אצלנו תמצאו את כל התחפושות הכי מבוקשות בארץ במגוון מידות ועיצובים שונים, אנו מעניקים תחפושות לקהל החילוני ולקהל הדתי, לנשים ולגברים, למבוגרים, לילדים, ולבני נוער.
התחפושות שלנו עומדות בכל תווי התקן האפשריים והנדרשים ואתם יכולים להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה כשבחרתם שושי זוהר. אנו מזמינים אתם להכנס לאתר שלנו ולהתרשם, ולפקוד את חנויות הרשת ולהתחדש. חג שמח .

12-3