תחפושות לגיל הרך

תחפושות לגיל הרך

אין יותר חמוד בחג הפורים מאשר לראות את הילדים הקטנים שלכם מחופשים לדמויות אהובות ומתוקות!
השנה קולקציית הגיל הרך של שושי זוהר עולה מדרגה והשנה מתוקה יותר מתמיד. השנה בחרנו להביא את הלהיט החם של השנה- BABY SHARK שיעמוד לצידם של עוד רבים טובים אחרים כמו סמי הכבאי, בוב הבנאי, כוח פי ג’יי מיקי הליצנית ויובל המבולבל.
אז אם טרם בחרתם תחפושות לנסיך או לנסיכה שלכם , זה הזמן להכנס לאתר או להגיע לאחת החנויות המשווקות ולהנות ממגוון עצום של תחפושות לגיל הרך ולכל ילד וילדה בישראל.

  • תחפושת בייבי שארק

אז למה כולם אוהבים את חג הפורים

בין אם מדובר על מבוגרים שאוהבים ליום אחד להתחפש ולהפוך לדמות נוסטלגית, לסופר וומן, לסופר מן או בטמן, או בין אם מדובר על בני הנוער שרוצים לבחור בתחפושת הכי ייחודית שיש על מנת “לדפוק הופעה” בביה”ס או בין אם מדובר על ילדים קטנים בגנים או בבתי הספר שליום אחד יכולים להפוך ללוחמים, לשוטרים, לחוקרים או לכל מה שייבחרו, גם עבור התינוקות המלאי רחב וגדול בתחפושות כגון : חיות פרוותיות, דמויות דיסני מתוקות ועוד…אין ספק שליום אחד ומיוחד כולם יכולים להפוך חלום למציאות.

  • תחפושת כיפה אדומה

אז מה מחכה לכם בעצם השנה בקטלוג התחפושות שלנו ובחנויות השונות?

פרוזן, דיסני, בוב הבנאי, סמי הכבאי, מרוול, ספיידרמן, סופרמן, הלו קיטי, יובל המבולבל, מיכל הקטנה, מיקי, תחפושות לגיל הרך,
מטוסי על, צבי נינג’ה, פאואר רינגרס, הארי פוטר, דמויות מהפסטיגל ומהסדרה כפולה, תחפושות של חיילים, שוטרים,
תחפושות מפחידות, ליצנים ועוד… המבחר גדול ועצום ואנו ממליצים לכם להיכנס לאתר שלנו, לקבל כיוון.

  • תחפושת חד קרן

אודותינו

חברת שושי זוהר בכל שנה משדרגת את התחפושות ומעניקה ללקוחות שלה את העיצובים הכי חדשים שיש, את הדוגמאות ואת מגוון האפשרויות העצום ביותר בארץ! לחברת שושי זוהר צוות מעצבים אופנתי שיודע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהעניק לכם תחפושות מחמיאות ואופנתיות וסופר נוחות ללבישה. אצלנו תמצאו מגוון ענק של תחפושות לגיל הרך, לילדים, לבנות ולבנים, למבוגרים ולזוגות במגוון מידות ובמגוון אפשרויות, היכנסו לאתר והתרשמו.

00939astrobaby123t.jpg