תחפושות

תחפושות

חג פורים הגיע , החג הכי כיפי ומהנה שיש! גם למבוגרים, גם לבני הנוער ובמיוחד לילדים הקטנים, אלפי אנשים מחפשים תחפושות חודשים רבים לפני החג.
רוב הישראלים אוהבים להיות ערוכים ומוכנים לחג, ידוע כי מה שמחכה יותר מדי זמן יכול להשאר בסופו של דבר ללא תחפושת, לכן חשוב מאוד לרכוש תחפושות מספיק זמן לפני לפי הדגם הרצוי והמידה הרצויה. חשוב מאוד לבחור בתחפושת איכותית “מבד נושם”, יום שלם אתם הולכים להשוויץ בתחפושת שלכם וחשוב מאוד שתרגישו איתה
בנוח, שתספוג זיעה, שלא תתקמט וכל זאת כדי שתראו הכי מושלם שיש!
חג הפורים הוא החג הכי חוויתי בשנה ואנחנו פה כדי לעזור לכם למצוא את התחפושת המתאימה לכם, מבחינת סגנון, נושא, עיצוב, צבע או מידה. מגוון ענק של תחפושות מחכות לכם באתר שלנו – היכנסו כעת והתרשמו.

תחפושת כיפה אדומה

תחפושות לזוגות

רבים מהזוגות אוהבים את החוויה של להתחפש יחד ולכן חושבים מבעוד מועד על רעיון ייחודי לשניים, מגוון אפשרויות עומדות בפני הזוגות שלנו לתחפושות כגון:
שקע ותקע, נסיך ונסיכה, חתן וכלה, כיפה אדומה ושועל ועוד… שתפו אחד את השני, אל תבחרו תחפושת שתהיה מסורבלת ולא נעימה, שאלו והתייעצו עם בן הזוג, קבלו את הדעה של השני ויחד ביחרו תחפושת שתתאים לשניכם, ברגע שתרגישו בה נינוחים ומשלימים אחד את השני – המטרה מבחינתנו הושגה. קחו לכם כמה שעות של זמן איכות יחד,
גשו לטייל וחפשו בין החנויות מבגוון רעיונות, בתקופה הזו החנויות כבר מלאות בתחפושות ואתם יכולים לרכוש מראש ולהיות בטוחים שיש לכם את המידה הנכונה ואת האביזרים הנכונים מבלי להתרוצץ ולחפש תחפושת בדקה ה 90.

תחפושת מיני מאוס

תחפושות לנוער

הנוער של היום אוהב להתחפש ובגדול! התחפשות שלנו איכותיות ומעוצבות ברמת גימור גבוהה במיוחד! כל נערה או נער שמתכננים להגיע למסיבת פורים ולדפוק הופעה מומלץ להם לחפש מבעוד מועד תחפושת שיתחברו אליה ויאהבו אותה. לעיתים אין צורך להכביד בהרבה פריטים כדי להעביר את המסר שלכם, תוכלו להתחדש בתחפושת אוברול או חולצה מיוחדת, איבזור מתאים ועוד… עם המחירים שאנו מציעים לכם כל אחד יכול להתחדש בתחפושת חדשה, נערות יכולות להתחפש לרופאה, שוטרת, סינית, סופר וומן, בוב ספוגית, נסיעה, בלרינה ועוד… ונערים יכולים להתחפש לבאטמן, סופרמן, זאב, שלד, רופא, שוטר ועוד.. כמובן שהתחפושת מעוצבת בהתאם לגילם ולמטרתם.
מגוון רחב וגדול של תחפושות מחכה לכם ברחבי הארץ בחנויות השונות, הגיעו עוד היום, התרשמו, מדדו והתחדשו. זקוקים לייעוץ והכוונה? נשמח לעזור.

תחפושות לתינוקות

אין דבר יותר חמוד בעולם מאשר לראות תינוק או ילד קטן מחופשים, אפשרויות רבות קיימות בעולם התחפושות לילדים ועל ההורים והילד לבחור מבין כל אלו.
קבלו טיפ חשוב – טרם הגעתכם לחנות עם הילד, בררו ושאלו את הילד אם הוא מעוניין להתחפש למשהו מיוחד, אם זה מתוך סדרת טלויזיה שהוא אוהב כמו בוב הבנאי, בוב ספוג , יובל המבולבל, תומס הקטר, רופאת הצעצועים, בראטס ועוד… או מקצוע כלשהו שהוא מתחבר אליו כגון שוטר, בנאי, רופא ועוד… כשתבואו מכוונים לתחפושת מסוימת תוכלו להנות
מחווית רכישה מהנה ומיוחדת, הילד לא “ילך אלאיבוד” בין שלל האפשרויות ואתם תצעדו ישירות למטרה בקלות וביעילות.
ולפעמים אין לילד רעיון או רצון מסוים ובמקרה כזה עליכם להתאזר בסבלנות, לגשת עם הילד לחנות, להציע לו אפשרויות שונות ולעזור לו בבחירה, תוכלו להציע לו מגוון של חיות מסוימות, נסיכים או נסיכות, אבירים או אבירות ועוד… אנו בטוחים שעם ההכוונה שלכם גם אתם וגם הילד/ה תעשו את הבחירה הנכונה ותהנו מתחפושת איכותית ומעוצבת.
שיהיה לכולכם פורים שמח.

____02597comiksgirl610y-400x600