תחפושות מעוצבות קולקציית 2019

תחפושות מעוצבות קולקציית 2019

אם יבקשו מאיתנו לתת לכם עצה אחת טובה לקראת פורים היא תהיה – אל תחכו לרגע האחרון! בארץ נוצר מצב של שיגעון ולחץ בימים של לפני פורים, כי המידות אוזלות, והדגמים מרוב התחפושות נגמרו ואתם יכולים להשאר עם תחפושת שבכלל לא רציתם! אם תתחילו לחפש כעת סביר מאוד שתמצאו את כל מבוקשכם, גשו לחנויות המשווקות בימים אלו של רוגע וללא לחץ, טיילו, ביחרו, הרגישו, מדדו והתחדשו! אין מה לחכות לרגע האחרון אם אתם כבר יודעים למה אתם או הילדים שלכם רוצים להתחפש! וגם אם לא.. תוכלו למצוא מגוון רעיונות והשראות לתחפושות בחנויות שלנו, המגוון ענק, העיצובים מרשימים, מידות וצבעים לבחירתכם ועוד… נשמח לראותכם. תחפושות שושי זוהר, למבוגרים, זוגות, ילדים ותינוקות במחירי מבצע.

תחפושות 2019

חברים וחברות, קולקציית התחפושות של שושי זוהר השנה מעוצבת יותר, חדשנית, עדכנית ומושלמת הרבה יותר משנים קודמות! המעצבים והתופרים הכי טובים בעולם עבדו בעמל רב ובחשיבה יוצאת דופן על מגוון התחפושות החדשות על מנת שלכם יהיו מגוון אפשרויות בחירה! חג פורים הקרוב הולך להיות מושלם! אנו מזמינים אתכם להגיע לאחת החנויות המשווקות של שושי זוהר כגון: טויס אר אס, כפר השעשועים, עידן 2000 , הפיראט האדום ולעוד מבחר חנויות פרטיות ברחבי הארץ ולהנות מהמבחר החדש והגדול שלנו!
לילדים ולתינוקות, לנשים ולגברים, לזוגות ולנערים ונערות. אין לכם מה לחפש במקום אחר! התחפושות הכי איכותיות במחירים הכי זולים בארץ! בהתחייבות!

תחפושת ברבי

תחפושת חד קרן

תחפושות לילדים

עבור הילדים חג פורים הוא החג הכי כיפי שיש! כמה כיף לקחת אותם לבחור תחפושת, עבורם ההתרגשות גדולה וליום אחד הם הופכים למשהו אחר!
חלק מהילדים יבחרו בדמויות מסדרות טלוויזיה אהובות כגון: סמי הכבאי, יובל המבולבל, ברביות, בראטסיות, מיקי, בלייזר, דמויות מהפסטיגל ועוד… חלק מהילדים יבחרו במקצועות שונים כגון: שוטרים, סוהרים, רופאים ועוד… התינוקות (ההורים יבחרו עבורם כמובן) ובדר”כ התחפושות עבורם יהיו אוברולים נוחים של חיות פרוותיות, או דמויות כמו מיני מאוד או מיקי מאוס.
הילדים הגדולים יותר יכולים לבחור באביזרים בלבד ולא חייבים להתהדר בתחפושת מסוימת, הם יכולים לבחור באביזרים שישמו אותם לפנקיסט, ראפר, כוכבי הפסטיגל ועוד.
המגוון גדול וענק ולכם הורים יקרים נותר להגיע איתם לכמה שעות של הנאה ופינוק ולבחור את התחפושת הנכונה ביותר עבורם.

תחפושת חד קרן

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה משנים רבות ובעלת ניסיון רב בתחום התחפושות לילדים, נוער ומבוגרים! התחפושות של שושי זוהר עומדות בכל תווי התקן ותווי האיכות ברמה הגבוהה
ביותר ואתם יכולים להיות רגועים שעשיתם את הבחירה הנכונה! השנה חג הפורים הולך להיות מעוצב במיוחד! רמת הגימור הכי טובה בארץ! בדים איכותיים ונושמים שיהיו לכם
נוחים ללבישה במשך כל היום! צבעים, מידות, אביזרים ועוד … אל תפספסו! גשו לחנויות השיווק שלנו הפרוסות בכל הארץ עוד היום וביחרו את התחפושת המושלמת עבורכם!

02306pirate.png