תחפושת במחירי מבצע

תחפושת במחירי מבצע

לקוחות יקרים, חג הפורים כבר אוטוטו מגיע ואנו ממליצים בחום לבחור ולרכוש את התחפושות שלכם מראש – אין סיבה לחכות לרגע האחרון ולהשאר ללא תחפושת!
לעיתים קיימת החשיבה שאם מחכים לרגע האחרון המחירים יפחתו, החנויות יחדשו בסטוקים חדשים וכו’, אך לא כך הגבר וברגע שנגמרות התחפושות בחנויות ברוב המקרים המלאי אינו מתחדש והמידות אוזלות במהרה ואתם יכולים להשאר ללא תחפושת או עם תחפושת אקראית שבכלל לא רציתם (אתם או ילדכם), ולכן גשו לחנויות המשווקות וריכשו כבר את התחפושת המיועדת שלכם לפורים 2019.
שושי זוהר הקימה אתר מיוחד וגדול עבור קהל לקוחותיה. באתר ישנם כל סוגי התחפושות לפי קטגוריות. התחפושות מגוונות ונותנות מענה כמעט לכל בקשה. שושי זוהר מקבלת השראות מאגדות הילדים לדוגמא אריות, צבים, חיפושית, שפנים, תנין, ג’ירפה ועוד הרבה דמויות מהאגדות. שושי זוהר ידועה במבחר הגדול והייחודי בארץ. היכנסו והתרשמו.

תחפושת שוטרתתחפושת ינשופונת

תחפושות לנערים ולנערות

למה בחרנו להתמקד דווקא בבני הנוער? כי ברוב המקרים לבני הנוער הרבה יותר קשה לבחור תחפושת שתתאים להם ולייחודיות שלהם. הם מאוד בררנים ורוצים להראות הכי מושלם שיש גם אם מדובר רק באביזר מדליק שאומר הכל ולא דווקא בתחפושת מלאה. אצלנו בני הנוער יוכלו למצוא מגוון אפשרויות בחירה של תחפושות ואביזרים המותאמים לגילם.
המחירים של שושי זוהר מיועדים לכל כיס ואין צורך לרושש את ההורים, לקחת הלוואה או לשבור חיסכון כדי להנות מתחפושת ייחודית ומרשימה.
בני נוער יקרים, אנחנו פה בשבילכם! אל תתפשרו והגיעו לאחת מחנויות השיווק שלנו, הסתכלו, התרשמו וביחרו את מה שאתם הכי אוהבים ושתרגישו איתו הכי שלמים! בהצלחה!

תחפושות לתינוקות ולילדים

הורים לתינוקות שימו לב – גם אם התינוק שלכם בן/בת חודש ומרגיש לכם שזה מוקדם מדי לתחפושת לא כך הדבר! עבור התינוקות מגיל לידה ניתן למצוא מגוון תחפושות בהתאם לגילם.
כמה מרגש ויפה זה לצלם אותם עם תחפושת מתוקה ומחמיאה ולהזכר בתמונות כשהם גדולים יותר – אל תוותרו על כך. הגיעו לחנויות השיווק שלנו ברחבי הארץ ובקרוב לאיזור מגוריכם
ופשוט ביחרו מתוך המידוף או מתוך הקטלוג שלנו את התחפושת לבייבי שלכם. תוכלו לבחור בחיה מתוקה כגון: אריה, ארנב, נמר, חתוך, פיל ועוד מגוון אפשרויות של חיות,
או בדמויות כגון: מיני מאוס, מיקי מאוס, נסיך או נסיכה, תותית ועוד. אין דבר יותר חמוד מלראות תינוק או ילד קטן מחופשים ואתם הולכים להתאהב בגדול!

תחפושת חד קרן

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה משנים רבות בתחום השיווק ומכירת התחפושות בכל הארץ! המגוון ענק והמחירים לכל כיס! מגוון ענק של מידות וצבעים מכל דגם עומדים לבחירתכם
ולכם נותר רק להגיע לאחת מחנויות השיווק כגון: טויס אר אס, כפר השעשועים, עידן 2000 וכו ולהתחדש. מחפשים תחפושת מיוחדת ולא מצאתם? הצוות המקצועי של שושי זוהר
ישמח לעמוד לשירותכם הן במענה טלפוני והן באתר האינטרנט שלנו. חג פורים 2019 הולך להתהדר בתחפושות איכותיות העומדות בכל תווי התקן הנדרשים, רמת גימור מושלמת,
בדים איכותיים, צבעים ומידות רבות ועוד… אז קדימה לחנויות ושיהיה לכולכם חג פורים שמח.

01954pirateadultsmlm.png