תחפושות נועה קירל

תחפושות נועה קירל

לקוחות יקרים, ילדים, ילדים, בני נוער ומבוגרים – פורים 2019 אוטוטו כבר כאן וזה הזמן להגיע לחנויות התחפושות ברחבי הארץ, להתרשם, לגעת, להרגיש, למדוד, להתרגש ולהתחדש. אל תחכו לרגע האחרון – מלאי התחפושות בחנויות אוזל ובמהרה, ואם אתם או ילדכם רוצים להתחפש בפורים הקרוב לדמות מסוימת ויש לכם כבר כיוון זה הזמן לצאת ולרכוש אותה! אל תגידו לא ידענו, אל תגידו מחר… השנה פורים 2019 הולך להיות מעוצב ומרשים במיוחד בזכות ליין התחפושות החדיש ששושי זוהר דאגה להביא לכם. המון מחשבה, דמיון, עיצוביות, תפירה מקצועית, בדים חדישים בצבעים מהפנטים הושקעו השנה בתחפושות ואתם הולכים להנות ובגדול! אז לאיזה דמות הילד שלכם מעוניין להתחפש? אצלנו תמצאו הכל!

תחפושת נועה קירל

תחפושות נועה קירל

את נועה קירל יצא לכם להכיר? הין אם מתוכנית הטלוויזיה כפולה, מריאלטי השירה, או מהפסטיגל האחרון – כך או כך את נועה אי אפשר לפספס! גם מבוגרים וגם בני נוער וילדים מכירים את המותג “נועה קירל” וחלקנו אף רוצים להדמות לה ליום אחד. ולכן אנחנו בשושי זוהר דואגים להגשים חלומות ויצאנו בליין נועה קירל חדשני ומעוצב! תחפושת נועה קירל מלוות בכובע, בשרשראות, בפרנזים מיוחדים, פייטים, בחצאיות מרהיבות ביופיין ובעוד פרטים נוספים. תחפושת נועה קירל בבנות גילאי 6-12 מבוקשת ביותר גם בשל הדמות הנערצת וגם בגלל הפאר שבתחפושת, יש לציין שלשושי זוהר יש הזכיון הבלעדי לתחפושות נועה קירל. כמידי שנה שוקדת שושי זוהר על קולקצייה מיוחדת של זמרת רוק, התחפושות מיוצרות מבדים מיוחדים,
הדפסים השייכים רק לשושי זוהר, המגוון לנועה קירל עוצב במיוחד עבור נועה קירל, החצאיות הם חצאיות טוטו עשירות ומפוארות מהרגיל כולל ז’קט מיוחד המאפשר גם לשימוש יום יומי.אנו מזמינים אתכם להגיע לחנויות השיווק השונות ולהתחדש באחת מתחפושות נועה קירל המפורסמות שלנו.

תחפושות ומחירים

אם בעבר משפחה בעלת 3 ילדים ומעלה הייתה נוהגת לשבור תוכנית חיסכון או לקחת הלוואה קטנה עבור קניית תחפושות לכל הילדים (ולהורים) כי המחירים היו באמת גבוהים היום ובשנים האחרונות בפרט המצב השתנה ב 180 מעלות והיום מחירי התחפושות נוחים ואידאלים לכולם. היום תוכלו למצוא כל תחפושות שאתם מחפשים במחירים לכל כיס! נסיכות, אבירים, פיות, דמויות טלוויזניות, מקצועות (שוטרים/כבאים/רופאים), גיבורים שונים, דמויות תנכ”יות ועוד החל מ 29 ש”ח בלבד! אל תפספסו והגיעו להנות מתחפושות מוזלות בסניפים השונים. תחפושות לפורים במחירים לכל כיס!

תחפושת נועה קירל

אודותינו

חברת שושי זוהר מתמחה בתחום התחפושות מזה למעלה 20 שנה ובעלת ניסיון רב ומקצועיות בתחום. התחפושות של שושי זוהר מעוצבות ברמה הגבוהה ביותר הן מבחינת העיצוביות, הבדים היוקרתיים, רמת הגימור, התפירה המקצועית, האבזור המשלים, ומגוון האלמנטים הנוספים … כל זאת ועוד הופכים את התחפושות של שושי זוהר למבוקשות ביותר בארץ! המגוון השנה גדול ורחב ומוצע לכל קהל יעד: ילדים, תינוקות, בני נוער, מבוגרים וזוגות. השנה שושי זוהר יצאה בליין יוקרתי של תחפושות נועה קירל מעוצבות, יפות ומרשימות. אנו משווקים את התחפושות שלנו לכל הארץ ואת רשימת החנויות המלאה תוכלו למצוא באתר שלנו. היכנסו כעת והתרשמו. לפרטים נוספים חייגו 03-9628238 ונשמח לעזור.

תחפושת נועה קירל