תחפושות חדשות

תחפושות חדשות

לקוחות יקרים חברת “שושי זוהר תחפושות שאוהבים” מגשימה חלומות! תחפושות מעוצבות לכל ילד, נער/ה, מבוגר/ת, זוגות/יחידים ותינוקות – אצלנו תוכלו להגשים כל חלום שרק תרצו עם תחפושת ייחודית ומקורית.
חלומה של שושי זוהר מאז ומתמיד היה לשמח ילדים והורים וע”י עיצוב תחפושות מכל סוג ובכל סגנון ניתן להיכנס לחלל של עולם קסום, עצים, פרחים, ציפורים, מבנים בעלי קשתות ועוד…
המקום הקסום של תחפושות שושי זוהר הוא על סיפור של עולמות בתוך חוויה בוונציה, שהפיראטים יישבו בגונדולה ועולם הדיסני יושב בתוך טירה, האיילות והחד קרן בתוך יער מלא פרחים ועצים, נסיכות ונסיכים מעולם האגדות וכו’.
שושי זוהר מעניקה לקהל לקוחותיה חוויה שאין שניה לה.

חשוב לדעת בעת קניית תחפושות

חשוב מאוד לגשת לחנויות תחפושות אמינות ומוכרות בעלות מוניטין ושם דבר בעולם התחפושות! רכשו אך ורק תחפושות המגיעות עם תו תקן מקורי ובעלות אחריות מלאה!
התחפושות שושי זוהר בעלות תו תקן 562/2 ועומדות בתקן הישראלי הנדרש ובתו האיכות המוקפד. תחפושות איכותיות רוכשים רק מחברת שושי זוהר! התחפושות בעלות רמת גימור מושלמת ובדים איכותיים. הרבה מחשבה ודימיון השקענו השנה בתחפושות החדישות שלנו כדי להעניק לכם לקוחות יקרים את התחפושות הכי יפות שיש ברמת עיצוב ואיכות מדויקת!
אז למה בא לכם להתחפש?

תחפושת תמנון ים

תחפושת אלאדין

מחירי תחפושות

אם בשנים עברו משפחות רבות נהגו לקחת הלוואה או לשבור תוכנית חיסכון כדי לרכוש תחפושות יפות לילדיהם ולעצמם, הדברים השתנו ואנחנו בשושי זוהר דואגים להביא לכם את התחפושות הכי לוהטות בארץ במחירים לכל כיס!
אצלנו תוכלו למצוא מגוון תחפושות לילדים, לתינוקות, למבוגרים ובני נוער החל מ 29 ש”ח על מגוון התחפושות והאביזרים. השנה אין אחד שלא מתחפש! חשוב לנו לציין שמומלץ להגיע לרשתות השיווק כבר בימים אלו – גם אם מדובר על מספר חודשים לפני בעקבות המלאי הגדול בחנויות ולא לחכות לרגע האחרון – ולהישאר ללא מידה או צבע רצוי.
העניקו לעצמכם ערב איכות עם הילדים וגשו למדוד ולהתרשם באחת מהחנויות המשווקות – את הרשימה המלאה תוכלו למצוא באתר שלנו – היכנסו כעת לשושי זוהר תחפושות שאוהבים והתרשמו.

תחפושת דדפול

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה משנים רבות ובעלת ניסיון ר בתחום התחפושות. כבכל שנה שושי זוהר מביאה לכם את התחפושות הכי עדכניות והכי חמות שיש עד לחנות הכי קרובה לאזור מגוריכם. השנה הושקעה מחשבה אין סופית עם מיטב המעצבים והתופרים ואתם הולכים ליהנות מליין מרגש וחדיש של תחפושות הפסטיגל, האיילות, האינדיאנים וכו’…
את התחפושות שלנו תוכלו למצוא במגוון חנויות הרשת הגדולות כגון: טויס אר אס, הפיראט האדום, מאמא יוקרו, עידן 2000, כפר השעשועים ועוד…והן בחנויות הפרטיות הפזורות ברחבי הארץ. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבורכם ועבור ילדכם והגיעו עוד היום להתרשם ולהתחדש. חג פורים 2019 שמח לכל ישראל! היכנסו כעת לאתר של שושי זוהר והתרשמו ממגוון ענק של תחפושות מקוריות וחדשניות לשנת 2019 – אל תפספסו!

1