דמויות דיסני מקוריות שושי זוהר

דמויות דיסני מקוריות שושי זוהר

השנה שושי זוהר יצאה בליין מיוחד למבוגרים ולזוגות והפתיעה במגוון עיצובים מעולם הדיסני המוכר והאהוב. נסיכות ונסיכים מעולם האגדות המוכר: שלגיה, סידנרלה, יסמין, טינקרבל, אלק ורפנוזל, מיקי מאוס ומיני מאוס, כמו כן, תוכלו להנות ממיקסים מצחיקים ושובבים כמו מיקי מאוס בוגר ולידו הדמות 101 דלמטי קוואלה, סינדרלה ושלגיה בוגרות ועוד, בשורה התחתונה אצלנו תוכלו להגשים כל חלום ולהנות ממגוון תחפושות מעוצבות לכל מין וגיל

  • תחפושת פיטר פן
  • תחפושת פיטר פן

תחפושות דיסני

את עולם הדיסני כולם מכירים, אם זה מספרי האגדות שהייתם קוראים לילדכם בהיותם קטנים בשעת לילה, אם זה מסדרות הטלוויזיה שהגדולים יותר אוהבים לצפות בנסיכות הקסומות המככבות על מסך הטלוויזיה, מהמשחקים, מהפאזלים ועוד… לאור בקשת הלקוחות שושי זוהר הגדילה את ליין הדיסני והשנה כל ילדה, תינוקת, בת נוער ומבוגרת תוכל למצוא תחפושת מושלמת ומותאמת לכל מידע. עוד אין לכם כיוון לאיזו דמות תרצו
להתחפש? היכנסו כעת לאתר של שושי זוהר והתרשמו ממגוון גלריות לפי נושאים וגיל, בין הגלריות תוכלו למצוא מגוון תחפושות של נסיכות ונסיכי דיסני מהפנטות, נוצצות ומעוצבות במיוחד בשבילכם.

אביזרים לתחפושות

חוץ מתחפושות מעוצבות ומושקעות ברמה הכי גבוהה שיש תוכלו למצוא גם אביזרים שישדרגו לכם את התחפושת ויעניקו לה מראה מושלם והרמוני הרבה יותר. בין האביזרים תוכלו למצוא לדוגמא: פאות איכותיות בכל צבע ואורך, שרביטים, כפפות, נשקים, חרבות, איפור מקצועי, תכשיטים ועוד… אנו ממליצים מאוד לא לדחות את קניית התחפושות לרגע האחרון ולהגיע כבר לחנויות המשווקות, המידות והצבעים אוזלים במהרה ולא כדאי שתישארו ללא תחפושת או עם תחפושת שלא רציתם. עכשיו שכל המלאי הגיע לחנויות אתם יכולים לרכוש בראש שקט, ללא לחץ ובבחירה רגועה ונוחה בחנות – עוד לא יצאתם?

תחפושת פיראט

אודותינו

חברת שושי זוהר ידועה בארצנו בזכות השירות, העיצובים הבלעדיים, רמת הגימור המוקפדת, הצוות המקצועי והמעצבים הנודעים, צוות התופרים המוכשר, האספקה המהירה וכמובן המחירים הנוחים לכל כיס. כבכל שנה אנו דואגים לשדרג את התחפושות שלנו ולהוציא מגוון ליינים חדשים של תחפושות מעוצבות ונוצצות לכל גיל, השנה תוכלו להנות גם מתחפושות הפסטיגל בכיכובה של נועה קירל, ליין הדיסני הנוצץ במיוחד , ליין האיילות והחיות המפוארות ועוד. זקוקים לייעוץ מקצועי? צרו קשר עם אחת החנויות המשווקות או עם הצוות המקצועי של שושי זוהר ונשמח לעזור לכם בכל עת, שושי זוהר מאחלת לכל לקוחותיה חג פורים שמח ומרגש. תחפושות לפורים, החל מ 19 ₪ בלבד! אל תפספסו!

1