איפור לפורים

איפור לפורים

חברים וחברות חג הפורים מתקרב ועם כל הטירוף שהולך להיות סביב התחפושות יש עוד מוטיב אחד חשוב שיש להתייחס אליו ולא לוותר עליו והוא – האיפור! אנו ממליצים מאוד לשלב את התחפושת שתרכשו עם האיפור הנכון, בעקבות בקשת הלקוחות שושי זוהר יצאה השנה בקו איפור פורימי ומיוחד באישור משרד הבריאות, מגוון מוצרי האיפור שלנו עברו בדיקות קפדניות ואושרו כבעלי תקן ובטיחותיים לשימוש ילדים, נוער ומבוגרים.
קיימים מגוון סוגי איפור שונים לסוגי תחפושות שונות, לדוגמא: לתחפושת של חד קרן שושי זוהר יצרה איפור מעוצב בדמות החד קרן ובתוכה שילוב של צבעים פסטלים מהפנטים התואמים לתחפושות של החד קרן. מלבד זאת תוכלו למצוא גם צבעי שיער מיוחדים וצבעונים, ספריי חוטים, ספריי שלג והכל באישור משרד הבריאות ובעלי תו תקן! מוצרי איפור קונים רק אצל שושי זוהר! תחפושות מעוצבות במחירים מפתיעים.

 

תחפושות 2019

ילדכם ביקש תחפושת מסוימת? דמות שהוא אוהב ואליה הוא רוצה להדמות? אולי מקצוע או חיה כלשהי? לא משנה במה ילדכם בוחר להתחפש זה הזמן לצאת לחנויות התחפושות המשווקות ולרכוש את התחפושת המיועדת, אל תחכו לרגע האחרון ואל תגיעו יום לפני החג לחנויות – מלאי התחפושות בחנויות כבר אוזל ואתם או ילדכם לא רוצים להישאר ללא התחפושת שכל כך רציתם, או להתפשר ולרכוש תחפושת אחרת. פנו לעצמכם כמה שעות
של זמן איכות עם הילד וגשו להתרשם מהמגוון, מהדגמים, המידות והצבעים והתחדשו מבעוד מועד. היו בראש שקט שיש לכם את התחפושת המושלמת בארון בביתכם וכך תהיו רגועים ושלווים הרבה יותר לקראת חג הפורים.

מה חשוב בעת קניית תחפושות?

ראשית חשוב תמיד לרכוש תחפושת במקום אמין ומוכר ובעל ניסיון בעולם התחפושות, אל תקנו תחפושות ללא תו תקן וללא אחריות! תחפושות אלו אינן מיועדות לשימוש ואינן בטיחותיות כלל! מגוון התחפושות של שושי זוהר עומדות בכל התקנות ועברו בדיקות קפדניות ביותר על מנת לתת לכם לקוחות יקרים ולילדכם תחפושות מאושרות ללבישה, נוחות ובטיחותיות. תמיד ריכשו תחפושת במידת הילד – לא קטנה ולא גדולה מדי, חשוב שהילד ירגיש איתה בנוח למשך כל שעות היום, שימו לב לסוג הבד אותו אתם רוכשים, תמיד רכשו תחפושות עם בדים נוחים, גמישים ואווריריים ללבישה, בשושי זוהר דאגו השנה (כבכל שנה) לבדים הכי איכותיים שיש! מגוון טיפים והמלצות מחכות לכם באתר של שושי זוהר – היכנסו והתרשמו.

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה מ 20 שנה ומעניקה לכם את התחפושות הכי איכותיות ומעוצבות שיש! מעצבי הבית שלנו וצוות התפירה מביאים לכם את התחפושות ברמת הגימור הכי גבוהה שיש ובעיצוב הכי חדיש ועדכני. השנה שושי זוהר יצאה בליינים חדשים ומעוצבים שאסור לכם לפספס! איילות, אינדיאניות, דמויות מהפסטיגל, כפולה, נועה קירל ומרגי, נסיכות ופיות. היכנסו לאתר של שושי זוהר ובררו על החנות הקרובה ביותר לאיזור מגוריכם. הגיעו והתחדשו. חג פורים שמח לכל ישראל.

02803bambismln-400x600