תחפושות לקהל הדתי

תחפושות לקהל הדתי

חג פורים שמח לקוחות יקרים, חברת שושי זוהר שמחה כבכל שנה לפנק את הלקוחות בתחפושות מעוצבות וחדישות, השנה הוספנו לכל נושא בסביבות ה 100-200 דגמים חדשים ואתם נהנים מבחירה בלתי מוגבלת!
והשנה שושי זוהר מרחיבה גם את ליין התחפושות למגזר הדתי שמתפתח ומתרחב ונהנה להתחדש בתחפושות מהודרות ומושלמות, לתינוקות, לילדים ולבני הנוער. מגוון תחפושות כגון: רבקה, רחל, ושרה אמנו, רבנים למינהם – יוסף וכותונת הפסים, אברהם אבינו, שלמה המלך, חסידי ברסלב, נחמן מאומן, הכהן הגדול וכמובן כלות מפוארות ונסיכות מהממות

  • תחפושת רובי
  • תחפושת גדי
  • תחפושת ישראל

בקרוב זה קורה

בקרוב תשיק שושי זוהר את הקטלוג המבוקש ביותר של תחפושות הפורים לשנת 2019, ואתם תוכלו להתרשם, לבחור ולגשת לחנויות להתחדש. התחפושות של שושי זוהר מעוצבות ומכוונות במיוחד לקהל הישראלי, אנו יודעים כמה האיכות חשובה לקהל הישראלי ועל כך איננו מתפשרים.
ליין נוסף המתאים גם לקהל הדתי וגם המסורתי חילוני הוא ליין כוחות השמירה וההגנה של מדינת ישראל!
השוטרים של ישראל / כבאים / חיילים / פיראטים / ועוד מגוון רחב ממתין לכם באולמות התצוגה ברחבי הארץ – אל תפספסו!

  • תחפושת יוסף הצדיק
  • תחפושת אהרון הכוהן
  • תחפושת שלמה המלך

חשוב לדעת אודות תחפושות

תחפושות רוכשים רק בחנויות מורשות למכירת תחפושות ורק בעלות תו תקן, אין לרכוש תחפושות לא בטיחותיות שיכולות לסכן את חיי הילד או התינוק. למה הכוונה? חשוב מאוד לשים לב שאין בתחפושת חלקים קטנים שיכולים להתפרק או חוטים רופפים למיניהם, כל אחה ועוד יכולים להוות סכנה כשמדובר על הגיל הרך, ולכן כשקונים תחפושות עם תו תקן אתם יכולים להיות רגועים שזה לא יקרה כי התחפושות עוברות בדיקות קפדניות שבודקות כל חלק וחלק בתחפושת עד שמורשות להגיע למדף. התחפושות של שושי זוהר עומדות בכל תווי התקן הנחוצים ותווי האיכות כך שאתם מכוסים מכל כיוון!

  • תחפושת אברהם אבינו
  • תחפושת משה רבינו
  • תחפושת אדמור

אודותינו

אנחנו בחברת שושי זוהר מחזיקים את מעצבי התחפושות הכי מוכרים ומקצועיים בארץ! וכן את צוות התפירה ברמה הכי גבוהה שיש כל זאת על מנת להעניק לכם לקוחות יקרים את התחפושות המעוצבות והיפות ביותר שיש עם רמת הגימור המושלמת!
הבדים של שושי זוהר איכותיים ונוחים ללבישה, הצבעים החדישים משדרגים כל דגם, מגוון ענק של מידות ודגמים, ואקססוריז איכותי ומרשים שניתן להוסיף לכל תחפושת. אצלנו תמצאו מגוון תחפושות החל מ 19 ש”ח בלבד!
את רשימת החנויות המלאה תוכלו למצוא באתר שלנו, היכנסו כעת והתרשמו ממבחר התחפושות הגדול, חג פורים שמח משושי זוהר.  תחפושות לפורים במחירים לכל כיס!

3