תחפושות ואביזרים

תחפושות ואביזרים

כבכל שנה אנו דואגים לחדש את מלאי התחפושות שלנו כבעוד 200-300 דגמים חדשים לכל קטגוריה, השנה לאור בקשת הלקוחות לא רק את מלאי התחפושות הרחבנו – אלא גם את קו האביזרים המעוצב של שושי זוהר. לכל תחפושת ניתן להתאים את האביזר התואם והמשדרג ואם החלטתם ללכת על איבזור בלבד תוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות ולחבר תחפושת ייחודית ומבטיחה. בין כלל הקהלים שלנו הכי אוהבים להשתדרג באביזרים הם הבני נוער, בשלוש השנים האחרונות חלה עלייה במגמת התחפושות והאביזרים בקרב בני הנוער ובמיוחד עבורם שושי זוהר יצרה ליין עם סטייל ועיצוב חסר
תקדים. מהם אביזרים לתחפושות?

תחפושת רב חובל

תחפושת אביר אצילי

אביזרים ואקססוריז לתחפושות

בין שלל האביזרים תוכלו למצוא: כובעים, כפפות, גרביונים, פאות איכותיות, מסכות פייטים מיוחדות, כובעי ראפרים צבעוניים, תכשיטים, שרביטים, משקפיים, נשקים בטיחותיים, ועוד … רבים מהאביזרים שלנו לנסיכות לדוגמא מלווים בצבעי פסטל מושלמים, אבנים מנצנצות, נוצצים ועוד. רשימת האביזרים עוד ארוכה ואתם מוזמנים להכנס לאתר שלש שושי זוהר ולהתרשם, מבחר האביזרים מותאמים לכל תחפושת באתר וזה יעזור לכם מאוד כשתיגשו לחנויות ותחפשו את האביזר המתאים לתחפושת הרצויה. אביזרים לפורים קונים רק בצורה בטוחה!

אביזרים ותחפושות לפורים – חשוב לדעת

אביזרים קונים רק בחברה אמינה ובעלת ניסיון בתחום התחפושות והאקססוריז, על האביזרים שאתם רוכשים להיות בטוחים ולא להוות סכנה! עליהם להיות בעלי תו תקן ובעלי תו איכות ולעמוד בכל הסטנדרטים על מנת להיות רשאים למכירה.
תחשבו על הילדים הקטנים ובני הנוער שלכם, אתם רוצים להיות רגועים ושקטים שהם מחזיקים ביד אביזרים בטוחים ולא מסוכנים ועל כן חשוב מאוד להישמע לכללי הזהירות ולא לרגוש בדוכנים למינהם או באתרים לא בטיחותיים. רכשו רק במקום אמין ומוכר וכך תוכלו להיות בטוחים שבחג הפורים הקרוב אתם בטוחים. תחפושות, מעוצבות במחירים מפתיעים.

אודותינו

חברת שושי זוהר מספקת ללקוחותיה מזה 25 שנה ויותר את מגוון התחפושות והאביזרים הכי מעוצב ומשדורג ואיכותי בארץ! את התחפושות של שושי זוהר תמצאו רק בחנויות המורשות כגון: טויס אר אס, כפר השעשועים, עידן 2000 והפיראט האדום.
כל התחפושות והאביזרים שלנו בעלי תו תקן ועומדים בכל התקנות ונמכרות לכם חברים וחברות במחירים לכל כיס. אצלנו תמצאו מגוון תחפושות לתינוקות, לילדים, לבני נוער ולמבוגרים מכל נושא, מכל סדרה, מקצוע ועוד.
אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של שושי זוהר, להתרשם ולהגיע לחנויות התחפושות למדוד ולהתחדש. חג פורים שמח.

__03045_Eye-pink_6-10_Y-400x600