תחפושות לפורים למבוגרים וזוגות

תחפושות לפורים למבוגרים וזוגות

כשחושבים על תחפושות המחשבה הראשונה שקופצת לנו היא ילדים מחופשים ובמקסימום בני נוער בבתי ספר, אל בשנים האחרונות חלה עליה במגמת התחפושות בקרב המבוגרים וגם הם רוצים להרגיש כילדים ליום אחד. ישנם מבוגרים שלא מוותרים על מסיבת תחפושות שווה, אירוע, נשף פורים, או אפילו סתם ככה להסתובב בחג הפורים עם תחפושת מעוצבת ובצדק!
את חג הפורים כולם אוהבים לחגוג ולהשתטות בו ועל כן התחפושות של שושי זוהר מיועדות ל כ-ו-ל-ם! לכל גיל ובכל מידה! מעוניינים לדעת עוד? מאמר זה הוא בשבילכם!

תחפושות למבוגרים

להלן חלק מתחפושות הנשים החדשים של שושי זוהר: טייסת, לוחמת אינדיאנית, שוטרת, אלת היופי והטוהר, אלופות מתאבקות, נהגת מירוצים, פיות, נסיכות דיסני, נערות קופידון, מלאכיות, כלות, לוחות, פיראטיות, מיני מאוס, נסיכת מצריים, טווסית, לייצנים, ספדיירוומן, טייסת, רקדניות, מלכת יופי ועוד.
מגוון התחפושות של הגברים לא נשאר מאחור וגם הוא התחדש באין ספור אפשרויות חדשות ועדכניות כמו:
חיילים, שוטרים, ספיידרמן וסופרמן, אבירים, אינדיאני, סוגי חיות שונות, מלכים, ראפרים, פיראטים, שלד, נערי הוואי, לוחמים, ליצנים מטורפים, שפים, אלים ועוד.
כמובן שתמיד ניתן לשלב זוג תחפושות תואם לזוגות המעוניינים להתחפש יחדיו. המבחר גדול ובמגוון מידות , הגיעו לחנויות המשווקות והתרשמו.

תחפושת לוחם הדרקוניםתחפושת תמנון ים

תחפושת שומרת היער

המלצות אודות תחפושות למבוגרים

שרון ואלכס – רחובות “בכל שנה אנחנו מחפשים כמה חודשים לפני תחפושת לזוג, אנחנו מאוד אוהבים להתחפש יחד, בעבר היינו מזמינים מאתרים בינלאומיים אך הסיכון הוא שלוקח למשלוח המון זמן עד שהוא מגיע ובפועל אין לדעת מה יגיע ובאיזה איכות, בשנים האחרונות החלטנו ללכת על בטוח ולהתחדש בחברת שושי זוהר, אין מה להגיד! אנחנו מרוצים מאוד מהחברה, כל שנה יש הפתעות וחידושים ודגמים חדשים כך שתמיד אנחנו מפתיעים בתחפושת מעוצבת וייחודית, סוג הבד של התחפושות מעולה, גמיש ונוח והעיצובים אש! הצוות המקצועי פשוט נהדר, לא פעם נאלצו להחליף מידה,
ועזרו לנו במיידי ואיתרו לנו את המידה שביקשנו. בקיצור אם אתם מחפשים חברה אמינה ומקצועית לרכישת תחפושות תבחרו בשושי זוהר! מחירים זולים באיכות מושלמת”. תודה לכם שרון ואלכס על הפידבק והמילים המחזקות, שיהיה לכם פורים שמח ומהנה. להמלצות וביקורות נוספות היכנסו לאתר שלנו והתרשמו.

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה מ 25 שנה ושמנו הולך לפנינו! אלפי ישראלים בכל שנה בוחרים פעם אחר פעם בשושי זוהר! אנו שמים לנגד עיננו את שירות הלקוח במקום הראשון ומעניקים לכם לקוחות יקרים את סטנדרט התחפושות האיכותי והמעוצב ביותר בארץ! לתינוקות, לילדים, לבני נוער, לנשים, גברים, זוגות ומשפחה מגוון ענק של אפשרויות! אצלנו תוכלו למצוא תחפושות ואביזרים החל מ 19 ש”ח בלבד! חברים וחברות, אל תחכו לרגע האחרון וגשו כבר בימים אלו להתרשם מהמגוון, למדוד ולהתחדש. קולקציית התחפושות של 2019 עכשיו בחנויות! חג פורים שמח לכל ישראל!

02674raceradult-400x600