תחפושות למבוגרים

תחפושות למבוגרים

לא רק ילדים אוהבים להתחפש! מבוגרים רבים מחכים לחג הפורים כל השנה כדי להשקיע בתחפושת מעוצבת וכיפית, לשים על פניהם מסכה או להתאפר בצורה שונה ורק ליום אחד בשנה להפוך למישהו אחר, כל כך כיף ומהנה לראות מבוגרים ברוח החג מחופשים ברחובות או יוצאים לנשפים פרטיים או מהעבודה וכל זאת מעניק תחושה של חג אמיתי! חג של חגיגה ושמחה! אז שימו לב לקוחות יקרים, השנה גם אתם זוכים למגוון חד ויוקרתי של תחפושות מעוצבות ודגמים חדישים לכבוד שנת 2019 והכל במחירים משתלמים במיוחד! אל תפספסו!

  • תחפושת אדם וחוה
  • תחפושת אופנוען
  • תחפושת שף בסטייל

תחפושות למבוגרים רעיונות

אז אם אתם מכירים את התחפושות של הילדות הקטנות כמו שלגיה, סינדרלה, בת הים ועוד תנו לנו לחדש לכם שאת התחפושות האלה תוכלו למצוא גם במידות לגדולים, ואתן יכולות להתחפש לנסיכות האהובות או למגוון אחר של תחפושות המיועדות למידתכן.
גברים יכולים למצוא תחפושות של נסיכים, מפלצות, שוטרים, אינדיאנים, צבי נינג’ה ועוד… ואם חשבתם להתחפש יחד כמשפחה זה בהחלט אפשרי! כי השנה יצאנו במגוון תחפושות המיועדות למשפחות שרוצות להיות תואמות בתחפושות שלהם, לדוגמא משפחת ספיידרמן, משפחת סופרמן, משפחת אנשי עסקים ועוד…אנו ממליצים לכם להכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהמגוון, לקבל השראה, כיוון, רעיונות ופשוט להגיע ולהתחדש. תחפושות לפורים מעוצבים במחירים מפתיעים.

  • תחפושת סטימפאנק (אישה)
  • תחפושת אשת הפח
  • תחפושת איש הפח

מחירי תחפושות

אם בעבר חששתם מפני חג הפורים בגלל עלות התחפושות ואם אתם משפחה מרובת ילדים נהגתם להעביר תחפושות מאחד לשני, או לשמור על תחפושות משנה קודמת תנו לנו לבשר לכם שהשנה דברים משתנים! הוזלנו משמעותית את מחירי התחפושות כך שכל משפחה בישראל תוכל להתחדש בכל תחפושת שתחפוץ בה, וגם אם יש לכם יותר מ 2 ילדים תהיו מופתעים מהמחירים המוזלים ובזה שרכשתם תחפושות לכל המשפחה בעלות נמוכה במיוחד. תחפושות לילדים וילדות, לתינוקות, לבני נוער ועוד החל מ 19 ש”ח בלבד! אצלנו גם תהנו ממגוון אביזרים כגון: פאות איכותיות, איפור מקצועי, בגדי גוף, נעלים, שרביטים, כפפות, גרביונים ועוד שישלימו ויעשירו את התחפושות שלכם וגם הם בעלות סמלית. אז למה אתם מחכים? הגיעו אלינו עוד היום.

  • תחפושת שפית בסטייל
  • תחפושת אופנוען
  • תמנון ים

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה מ 25 שנה וכמו בכל שנה מפתיעה ומחדשת עם מגוון תחפושות לכל קהל יעד, בכל מידה וגיל. השנה הוצאנו ליין חדש לבקשת הלקוחות ואתם יכולים להתחדש במגוון חדי קרן חדשות ומעוצבות, אינדיאניות, פיראטיות ועוד…
תחפושות איכותיות מהבדים הכי איכותיים בארץ, בעלות תו תקן ועומדות בכל תקני הבטיחות, במחירים מומלצים החל מ 19 ש”ח בלבד, בשילוב מגוון אביזרים חדש ומעוצב. את התחפושות שלנו תוכלו למצוא בחנויות הצעצועים הגדולות כגון: טויס אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים והן במגוון חנויות פרטיות ברחבי הארץ. היכנסו לאתר והתעדכנו ברשימת החנויות ובקטגוריות החדשות והיפות שלנו, חג פורים שמח משושי זוהר.

A