פרפרים ופיות תחפושות 2019

פרפרים ופיות תחפושות 2019

בשושי זוהר מנסים לממש ולהפוך כל פנטזיה למציאות! ולכן השנה הוצאנו קו מיוחד לפרפרים, מלאכיות, לאלות אהבה, אילות מיוחדות שאסור לכם להחמיץ ובקיצור גן עדן למרחפים למינהם בסגנון חדשני וייחודי לשושי זוהר, הפרפרים והאלות חצי שחור חצי לבן, חצי אדום חצי לבן, חצי ורוד חצי שחור וכולן מלוות בכנפיים מפוארות והילות לראש, הפרפריות מלוות בכנפיים מפוארות ומודפסות בצורה ייחודית ונוצצת במיוחד.
אל תפספסו את המגוון החדש והמהודר של שושי זוהר והיכנסו לאתר שלנו עוד היום להתרשם מהמבחר החדש.

תחפושת פיה ורודהתחפושת טינקרבל

חשוב לדעת

כבכל שנה אנחנו ממליצים לא להגיע לחנויות ברגע האחרון – מאוד מומלץ להגיע מספר שבועות לפני הגיעו של החג כבר ברגע שהחנויות מציעות את המבחר החדש לפורים. הסיבה היא פשוטה: אתם לא רוצים להישאר ללא תחפושת! המגוון בחנויות אוזל במהרה הן מבחינת הדגמים והן מבחינת הצבעים והמידות כמובן. הישראלים יודעים שחשוב מאוד לקנות מראש ולהיות רגועים שיש לכם את התחפושת שרציתם מאשר לחכות לרגע האחרון ולהילחץ ולכן כבר בימים אלו פוקדים את מגוון החנויות ומתחדשים עבור עצמם ועבור בני המשפחה. אז לקוחות יקרים, פנו לעצמכם מספר שעות בערב
והגיעו לזמן איכות עם הילדים או בני הזוג בכדי להתרשם, להתרגש ולהתחדש לחג הפורים הקרוב. תחפושות מעוצבות במחירים מפתיעים.

תחפושת טינקרבל

תחפושת תוכי

מגוון התחפושות החדש

שושי זוהר יצאה השנה במספר ליינים הורסים וייחודים הנמכרים רק בחברת שושי זוהר. ליין ראשון הוא תחפושות הפסטיגל, בכל הדגמים הושקעה מחשבה ודמיון רב ובני הנוער שבינכם המעוניינים להתחפש לנועה קירל או מרגי או כל אחת משאר דמויות הפסטיגל הולכים לעשות זאת ובענק. הדגמים הורסים, העיצוב, הצבעים והאיכות! את תחפושות הפסטיגל תמצאו רק בחברת שושי זוהר. ליין נוסף הוא ליין האיילות המרהיבות – הליין היפה והמושלם לכל ילדה, בת נוער ואישה. העיצובים מרהיבים וצבעי האדמה מהפנטים. מגוון אפשרויות לאיילות לכל גיל תוכלו למצוא באתר שלנו. היכנסו והתרשמו.

תחפושת טווסית

אודותינו

אז לא משנה אם תרצו להתחפש לפיות, לפרפרים, לכוכבים ומפורסמים, לאיילות וכו’… אצלנו תוכלו למצוא את המגוון הכי גדול בארץ לתחפושות מעוצבות במחירים לכל כיס.
את התחפושות שלנו תוכלו למצוא בכל אחת מרשתות הצעצועים הגדולות כגון: טויס אר אס, כפר השעשועים, עידן 2000, הפיראט האדום וכו’ והן בחנויות הצעצועים הפרטיות. את רשימת החנויות המלאה תוכלו למצוא באתר שלנו – היכנסו כעת לשושי זוהר והתרשמו ממגוון הגלריות החדשות לשנת 2019. זקוקים לייעוץ מקצועי והכוונה? נשמח לעמוד לשירותכם, צרו קשר עוד היום והצוות המקצועי שלנו יענה על שאלה. עם ניסיון של למעלה מ 30 שנה בעולם התחפושות בארץ ישראל – אתם יכולים להיות רגועים שבחרתם נכון!

1