תחפושות במחירי חיסול 2019

תחפושות במחירי חיסול 2019

לקוחות יקרים – זה קורה – פורים 2019 יגיע מהר מכפי שאתם חושבים וזה הזמן להתאבזר בהתאם. מגוון ענק של תחפושות מעולם הטלויזיה, הדיסני, החיות, הגיבורים והנסיכות, המקצועות, המפורסמים ועוד מחכים לכם כבר בחנויות המשווקות של שושי זוהר ואתם מוזמנים להגיע ולהתרשם.
מגוון התחפושות שלנו מותאם לכל גיל החל מתינוקות ועד למבוגרים , לנשים ולגברים, לקהל החילוני או לקהל הדתי מסורתי – שושי זוהר יש לכולם!
לכם נותר לפנות מעט מזמנכם – להגיע ולהתרשם – למדוד ולהתחדש ולהגיע לחג הפורים מוכנים בתחפושת חלומית. אז מה חשוב לדעת טרם קניית התחפושות?

תחפושת ג'קו

תחפושת רוקיסט

תחפושות חשוב לדעת

טרם קניית התחפושת בחנות בה תבחרו לרכוש, תמיד חשוב לדעת שתחפושות מקוריות קונים רק במקום אמין וברשת מוכרת! לא מומלץ לקנות
תחפושת בכל דוכן שתראו או בעקבות המחיר הזול שמוצע כי בדר”כ במקומות כאלו התחפושות אינן בטיחותיות ואינן מורשות לשימוש – אך יש כאלו שעדיין מוכרים אותן כדי להרוויח ואנו ממליצים לא לתת לכך יד. תחפושות קונים במקום אמין, באחריות מלאה, תחפושות שעומדות בכל תווי התקן הישראלים ובאישור מכון התקנים, תחפושות העומדות בכל תווי האיכות הנחוצים, תחפושות מבדים איכותיים ולא דליקים, מבדים נושמים ומאווררים שיעניקו לכם נוחות למשך כל היום ועוד.
כך גם נהוג לקנות אביזרים – רק אביזרים בעלי תו תקן ניתן לרכוש בראש שקט! היו בטוחים שכאשר אתם בוחרים לרכוש את מוצרי חברת שושי זוהר אתם בוחרים איכות בצורה חד משמעית! איכות שירות ומחיר ללא תחרות זה מה שמביא אותנו להיות החברה המובילה בארץ לתחפושות! תחפושות, מעוצבות במחירים מפתיעים.

תחפושת ילד הגרפיטי

תחפושת בוב הבנאי

תחפושות – הליין החדש?

לאור ביקוש הלקוחות שושי זוהר הרחיבו את ליין התחפושות וכעת תוכלו למצוא מגוון ענק של דגמי נועל קירל חדישים, נסיכות, פיות, איילות מדהימות ביופיין, גיבורי על שונים ומגוונים, חיות פרוותיות לתינוקות ולילדים הקטנים, דמויות דיסני מעוצבות ועוד מבחר ענק שאסור לכם לפספס!
רכישת תחפושות בחג הפורים היא חוויה מטורפת, כיפית ומהנה, הילדים שמחים ונרגשים להתחפש ביום שכזה ובבוקר הגן או הביה”ס קמים מוקדם
מהרגיל ולבדם רק כי הם כל כך רוצים לשים כבר את התחפושת שבחרו עליהם. תנו להם לבחור בעצמם את התחפושת וכוונו אותם במידת הצורך
אך לא תבחרו עבורם. תחפושות מעוצבות לכל קהל ולכל גיל ממתינות לכם באולמות התצוגה בכל הארץ – חפשו שושי זוהר!

תחפושת פיטר פן

תחפושת קווין

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה מ 20 שנה ומעניקה ללקוחותיה את מגוון התחפושות היפה והמעוצב ביותר בארץ! אין פלא שכולם מחפשים בכל שנה מחדש את התחפושות של שושי – האיכות, השירות והמחיר מדברים בעד עצמם ועל כך אין עוררין! אצלנו תוכלו למצוא מגוון תחפושות בכל תקציב ובכל מחיר.
התחפושות של שושי זוהר עומדות בכל תווי התקן ומגיעות עם אחריות מלאה! תוכלו למצוא אותנו בסניפי הצעצועים הגדולים כגון: טויס אר אס, כפר השעשועים, מאמא יוקרו, עידן 2000 והן בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ. חפשו אותנו ברשת המדיה הדיגטלית ותוכלו לראות את מגוון התחפושות החדשות שלנו באתר החדש שלנו.
לפרטים ייעוץ והכוונה צרו קשר ונשמח לעזור.

02700unicornteensmln.png