תחפושות לילדים וילדות

תחפושות לילדים וילדות

לקוחות יקרים, חג הפורים כבר כאן ואם עדיין לא רכשתם תחפושת לכם או לילדכם זה הזמן! החנויות אט אט כבר מתרוקנות, המדפים נשארים ערומים, המידות אוזלות ואתם לא רוצים לבאס את הילדים או לבחור להם תחפושת שהם לא רצו כלל.
אז קחו לכם כמה שעות של יחד בערב או בסופ”ש (כל אחד מתי שמתאים לו) והגיעו לחנות הקרובה ביותר לאיזור מגוריכם.
את התחפושות שלנו תוכלו למצוא ברשתות הגדולות כמו: טויס אר אס, עידן 2000, כפר השעשועים, הפיראט האדום והן בחנויות פרטיות ברחבי הארץ. היכנסו לאתר שלנו והתעדכנו ברשימת החנויות המעודכנת. תחפושות לפורים, החל מ 19 ₪ בלבד! אל תפספסו!

  • תחפושת רוקיסטית
  • תחפושת רוקיסטית
  • תחפושת של רוקיסטית

למה תתחפשו השנה?

מגוון ענק ואין סופי של תחפושות, רעיונות, אביזרים ועוד מחכה לכם באתר של שושי זוהר ובחנויות המשווקות.
תחפושות לתינוקות, לילדים, לבני נוער ולמבוגרים, ליחידים, לזוגות ולמשפחות, לקהל החילוני ולקהל הדתי – לכולם יש
תחפושות! אם עוד אין לכם כיוון או רעיון אנו ממליצים להיכנס לאתר שלנו, לגולל בין הקטגוריות השונות, להתרשם מהמבחר, להנות מהצבעים ומהרעיונות הרבים ואנחנו בטוחים שהעין שלכם תתפוס משהו שהיא אהבה אתם כבר תדעו שזה הכיוון שלכם.
אצלנו תמצאו תחפושות ייחודיות ומקוריות שמעוצבות ברמה הכי גבוהה שיש! אנו מייבאים את הבדים הכי נוחים וגמישים
שיש וכל זאת כדי להעניק לכם לקוחות יקרים תחפושות איכותיות ונוחות ללבישה למשך כל היום.

תחפושות לבנים ובנות

חג הפורים הוא החג האהוב על ילדי ומשפחות ישראל, כל השנה הילדים חושבים למה הם הולכים להתחפש וזה הולך להיות היום שלהם!
בנים ברוב המקרים יבחרו להתחפש לתחפושות “קשוחות” יותר כמו: דמויות אקשן טלוויזיוניות שהם אוהבים, פיראטים, צבי נינג’ה, שוטרים, גנבים, ליצנים מפחידים, מפלצות, שלדים ועוד … הבנות ברוב המקרים יבחרו בתחפושת כגון נסיכות, מלכות, מעודדות, דמויות אהובות מסדרות ותוכניות כגון: מיקי, מיכל הקטנה, סינדרלות, בנות ים ועוד… אצלנו המבחר גדול
ואין אחד שהולך להישאר ללא תחפושת! הגיעו עוד היום לרשתות השיווק המוכרות ברחבי הארץ והעניקו לילדכם את התחפושת שהוא חולם עליה.

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה מ 20 שנה וכל שנה מפתיעה מחדש עם תחפושות מעוצבות ברמה גבוהה, אביזרים חדישים, בדים איכותיים וצבעוניים, איפור, פאות, הנעלה ועוד… אצלנו ניתן למצוא הכל תחת קורת גג אחת. כל התחפושות שושי זוהר בעלות תו תקן ואנו ממליצים בחום לא לרכוש תחפושות ללא תו תקן ולא בטיחותיות! הדבר חשוב מאוד ועליכם לשאול את בעלי החנות בה אתם רוכשים אם התחפושת שבה אתם מעוניינים בעלת תו תקן מקורי. השנה הוספנו לכל קטגוריה בסביבות ה 300-400 דגמים חדשים ועכשיו אתם יכולים להנות רחב וגדול של תחפושות במחירים הכי זולים בארץ! שושי זוהר – היא הרשת המוכרת והמומלצת ביותר לרכישת תחפושות במחירים משתלמים ובאיכות ברמה אחת מעל כולם! נשמח לראותכם.

02323unicorngirl410y-400x600-1