תחפושות מגניבות לבני נוער

תחפושות מגניבות לבני נוער

אם יש לכם בני נוער אתם בטח יודעים שלחג הפורים הם מתכוננים מראש כמה חודשים טרם הגיעו של החג, חשוב לבני הנוער בישראל להראות הכי טופ שיש, הכי מגונדרים, מעוצבים והכי בסטייל. חלק מהבוגרים מתחפשים בצורה עצמאית, חלק בוחרים בתחפושת קבוצתית או בתחפושת לזוג, חלק בוחרים לרכוש תחפושת מלאה או מבחר אביזרים שירכיבו את הלוק שהם מעוניינים בו.
השנה שושי זוהר מעניקה לבני הנוער שלנו מגוון ענק של תחפושות חדשות ומעוצבות לבנים ולבנות בשלל מידות.
אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של שושי זוהר ולהתרשם ממבחר ענק של תחפושות לבני נוער. אהבתם דגם מסוים? הגיעו לחנויות והתחדשו.

מה חדש בעולם תחפושות הנוער?

נתחיל עם הנערות, אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון תחפושות מתאימות לנערות כגון: מלכת האבירים, נערת השלדים, מכשפות, ליצניות, אינדיאניות, נמרות, חיילות או שוטרות, נהגת מירוצים, פיראטיות, שפיות, סוכריות, אלות יווניות, קיסריות, לוחמות אש, חוקרות, קליאופטרה, סוכנת בילוש, יפניות, יווניות, ספרדיות ועוד.
הנערים יכולים לבחור משלל תחפושת כגון: אסירים, שוטרים, זומבים, ליצנים, מלך השלדים, איש הגולגולות, אסירים,
אנשי עסקים, שלדים, מומיות, מפלצות ועוד. כמו כן תוכלו לבחור בתחפושות מהפסטיגל האחרון בכיכובם של נועה קירל ומרגי.

  • תחפושת אלאדין
  • תחפושת ג'יני
  • תחפושת אלאדין

כיצד לבחור תחפושת?

ראשית, והכי חשוב אין לרכוש תחפושות ללא תו תקן! עליכם לרכוש תחפושות בטיחותיות שאינן מהוות סכנה (במיוחד כשמודבר על תחפושות לילדים) ולוודא שהתחפושות עברו את כל מבחני התקן והאיכות הנחוצים. שימו לב לסוג הבד שאתם רוכשים, חשוב שהתחפושת לא תהיה מבד סינטטי ניילוני ולא נעים, כי כך תחושו כל היום, אצלנו בשושי זוהר מעניקים לכם תחפושות עם איכות הבד הטובה ביותר שיש, בד נושם, אוורירי וגמיש שיעניק לכם נוחות והנאה למשך כל שעות לבישת התחפושת. תמיד רכשו תחפושת במידה שלכם (לא קטנה ולא גדולה מדי) , אל תחשבו על כך שאולי התחפושת תתאים לכם לשנה הבאה או לילד אחר, כי פשוט התחפושת לא תונח על גופכם טוב ותראו מסורבלים ולא אסתטיים. רכשו רק מחנויות המעניקות אחריות על התחפושות ובעלת תודעת שירות גבוהה.

  • תחפושת דד פול
  • תחפושת רוקסטאר
  • תחפושת חד קרן

אודותינו

חברת שושי זוהר בעלתץ ניסיון של למעלה מ 26 שנה בעולם התחפושות ומחזיקה את ליין התחפושות הכי גדול בארץ!
התחפושות שלנו מיועדות לכל קהל (תינוקות, ילדים, בני נוער, מבוגרים) ומגיעות בכל מידה שתרצו. אצלנו תוכלו למצוא
תחפושות ממגוון סדרות הטלוויזיה האהובות על הילדים, מהדמויות שהם מעריצים, מקצועות, דתות ועמים מהעולם ועוד.
כמו כן, מגוון אביזרים כגון: פאות, איפור, הנעלה ועוד שישדרגו את התחפושת שלכם כדי שתראו הכי מושלם שיש! את התחפושות שלנו תוכלו למצוא במגוון החנויות ברחבי הארץ. למידע נוסף וייעוץ מקצועי הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעזור. תחפושות לפורים, החל מ 19 ₪ בלבד! אל תפספסו!

  • תחפושת מלאכית
  • תחפושת קווין
  • תחפושת נערת הגולגלות
02485sailorwithsilverteensmln-400x600