תחפושות מקוריות של שושי זוהר

תחפושות מקוריות של שושי זוהר

שושי זוהר יצרנית התחפושות המובילה בתחום התחפושות מזמינה לאתכם להגיע לאולמות התצוגה השונים הפזורים ברחבי הארץ או לחנות המפעל, להתרשם ולהתחדש לקראת חג הפורים הקרוב.
שושי זוהר יצרנית יחידה ומובילה בישראל של מותגים עולמיים ביניהם: תחפושות של דיסני על כל הקטגוריות, תחפושות מרוול, פאוור רנג’רס, בוב הבנאי, כוח פיג’י, ברבי ועוד. המגוון בכל קטגוריה הוא גדול ורק לשושי זוהר בישראל יש את הזכות לייצור בלעדי שנעשה רק בעיצובה בארץ.
שושי זוהר קיבלה מדיסני ישראל תעודה של יצרן מצטיין וזה בשל עיצוב מיוחד, מפואר וגדול. אז אל תפספסו את הקולקציה החדשה לשנת 2018 והגיעו לחנות הקרובה עוד היום. תחפושות, מעוצבות במחירים מפתיעים.

תחפושות שושי זוהר

חברים וחברות, ילדים וילדות, זוגות יקרים, מבוגרים וילדים – הכלל הבא מיועד עבור כולכם! לא מחכים לרגע האחרון! תחפושות לחג הפורים קונים מבעוד מועד שבועות ואף חודשים לפני… מלאי התחפושות בחנויות אוזל ובמהרה ואם אתם מעוניינים להתחפש למשהו ייחודי, לדמות טלוויזיונית, למקצוע כלשהו, לפיה, לנסיך או לשלד – לא משנה מה הכיוון שלכם – חשוב מאוד לעשות זאת לא ברגע האחרון שכבר לא תמצאו מידות או צבעים או בגדול – את התחפושת שכל כך רציתם או יותר גרוע ילדכם רצה. אל תאכזבו אותם ואת עצמכם והיכנסו עוד היום לאתר של שושי זוהר, בידקו היכן נמצאת החנות המשווקת הקרובה ביותר לאיזור מגוריכם והגיעו אליה. הצוות המקצועי ישמח לעזור ולייעץ בכל עת.

השנה משקיעים בתחפושת

שושי זוהר קיבלה זיכיון לתחפושות הפסטיגל והשנה ליין התחפושות הוא מעוצב ומרשים משנים עברו! אצלנו בחנויות וברשתות השיווק תוכלו למצוא את הכוכבים הגדולים ביותר של בני הנוער: נועה קירל, מרגי ועוד… לכוכבי הפסטיגל יש דרישה גדולה מצד בני הנוער ולכן השנה העיצוב, המידות, הצבעים, איכות הבדים ועוד עברו מהפך במיוחד עבורכם.
תוכלו ליהנות ולהרגיש בנוח עם מגוון הדגמים במשך כל שעות היום ולהראות הכי נוצץ שיש! את התחפושות של הפסטיגל לא ניתן למצוא במקום אחר בעולם – ישראל זה המקום היחידי ולכן שושי זוהר נבדלת בייחודיותה משאר העולם.

אודותינו

חברת שושי זוהר היא החברה המובילה בארץ בתחום התחפושות, כמדי כל שנה אנו דואגים לעדכן ולחדש את מלאי התחפושות והאביזרים במיוחד עבורכם לקוחות יקרים. את התחפושות שלנו תוכלו למצוא ברשתות הצעצועים הגדולות כגון: טויס אר אס, כפר השעשועים, עידן 2000, הפיראט האדום ועוד… והן בחנויות הפרטיות הפזורות ברחבי הארץ.
אנו מזמינים אתכם להכנס לאתר האינטרנט שלנו ולהתרשם מהמגוון הרחב לפי הקטגוריות השונות: למבוגרים, לבני נוער, לילדים, לתינוקות, לזוגות וכו’… המלאי גדול ומגוון, מושקע בהמון מחשבה ודמיון. אל תהססו לפנות לצוות המקצועי שלנו עם כל שאלה או צורך בייעוץ ושיהיה לכולם חג פורים 2019 שמח.

1