תחפושות קולקציה 2019

תחפושות קולקציה 2019

חג הפורים הוא החג הכיפי והשמח ביותר שיש בארצנו, חג שבו מתחפשים, רוקדים, מרעישים ברעשנים וליום אחד מיוחד הופכים לדמות אחרת.
אין פלא שהילדים מחכים כל השנה לחג הזה ולא רק הם, רבים מבני הנוער והמבוגרים אוהבים מאוד את החג, יוצאים למסיבות, מתכוננים חודשים מראש לפני החג לתחפושת מושלמת ותמיד שמחים להרגיש שוב כילדים. נשמח להעניק לכם את ההמלצה הכי טובה שלנו לקניית תחפושות והיא – אל תחכו לרגע האחרון! אל תחכו לכמה ימים לפני החג כדי לבקר בחנויות מסיבה אחת פשוטה – יש מצב שתישארו ללא תחפושת!
מלאי התחפושות, המידות, הדגמים והצבעים אוזל במהרה ואם אתם רוצים להתחפש למשהו מסוים או יש לכם כיוון כלשהו – זה הזמן לצאת לחנויות ולהתחדש. תחפושות לפורים במחירים לכל כיס!

תחפושת שפית בסטיילתחפושת דדפול

תחפושות הקולקציה החדשה

לאור הביקוש הרב מצד הציבור לחברת שושי זוהר להגדיל את ליין התחפושות של דגמים מסוימים, שושי זוהר פותחת את עונת התחפושות 2019 בליינים חדישים ומעוצבים שאסור לכם לפספס! מגוון ברביות חדשות, בראטסיות, מגוון ענק של נועה קירל, תחפושות מהפסטיגל, ליין הבמבי והאיילות החדש וההורס שלנו ועוד מגוון דמויות טלויזיניות בעיצוב חדיש ומרשים.
התחפושות שלנו מתאימות לכל הקהלים ולכל הגילים: תינוקות, ילדים, בני נוער, גברים, נשים, זוגות, הקהל החילוני והקהל הדתי והמסורתי.
חפשו אותנו בחנויות המשווקות ברחבי הארץ – את הרשימה המלאה תוכלו למצוא באתר שלנו, הגיעו והתרשמו.

תחפושת אלאדין

תחפושות – מחירים ועוד…

אם בעבר משפחות ל 2 ילדים ויותר נאלצו לפתוח תוכנית חיסכון, לצמצמם בהוצאות, לקחת הלוואה וכו’ על מנת לרכוש תחפושות לכל הילדים בעקבות המחירים היוקרתיים שהיו … היום הזמנים השתנו והתחפושות מוצעות במחירים מוזלים במיוחד ומתאימות לכל כיס!
תוכלו לבחור בשמלות, אוברולים, אביזרים ועוד הן לבנים והן לבנות במחירים הנעים החל מ 19 ש”ח בלבד ומעלה. מגוון חצאיות מרשימות מטול, קשתות, מסכות, פאות, שרביטים ועוד מחכים לכם כחלק ממגוון האביזרים החדש של שושי זוהר ובמחירים מפתיעים במיוחד! אל תפספסו והגיעו לחנויות עוד היום.

תחפושת אבירת הממלכה

אודותינו

חברת שושי זוהר קיימת למעלה מ 20 שנה ונהנית כל שנה לעצב ליין חדש ומעוצב מקודמו, בכל שנה הצוות המפתח, האנשים הכשרונים שלנו, התופרים והמעצבים יושבים ושוקדים על עיצוב התחפושות, הגימורים, איכות הבדים, הצבעים, האקסוריז הנלווה ועוד וכל זאת ועוד על מנת להביא עד אליכם את התחפושות המושלמות ביותר שיש! אנו משווקים את מגוון התחפושות שלנו לחנויות פרטיות וסניפי הצעצועים הגדולים כמו: הפיראט האדום, עידן 2000, טויס ארס אס, מאמא יוקרו , כפר השעשועים ועוד… פנו שעתיים שלוש לטיול איכות עם הילדים או לבדכם והגיעו להתרשם, אל תשכחו תחפושות קונים מבעוד מועד ולא מחכים לרגע האחרון. תמיד פה בשבילכם – שושי זוהר.

02848festigal4anazaksmly.png